Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Aquest cap de setmana, veient que el temps al piri pinta malament, ens em decidit anar cap a les terres de l´Ebre per pujar el MONT CARO.
A veure si algú que conegui bé aquesta muntanya em pot aclarir el dubte sobre els horaris d´aquestes dues alternatives i si és possible també la bellesa del recorregut.
1a- Sortir de el Toscar pel GR 171 i pujar el CARO pel GR 7 fins al coll de Pallers i per la Moleta Rodona, baixar per la carretera fins els Pous de la Neu i un altre cop pel GR 171 fins el Toscar.
2a- Sortir del refugi del Mas del Frare pel GR 7 fins al Coll de Pallers i fins el cim per la Moleta Rodona i retornar pel mateix camí.
Estem acostumats a fer molt de desnivell i a caminar moltes hores.
Gràcies per endevant.
Salut i Muntanya. A10.
2 Respuestas
Última respuesta Friday 4 november 2011 - 09:30
Gràcies Chies, el més segur és que puji per el Toscar , seguint el GR 7 fins el Coll de Pallers, la Moleta Rodona i baixant per la carretera fins a trobar un altyre cop el GR 7. ( si algú sap d´alguna altre camí per no tornar per el mateix lloc, totes les propostes són benvingudes)
Jo crec que trigaré unes 8-9 h, no volem correr ja que per un cop que anem cap aquesta zona la volem gaudir.
Salut i Muntanya, A10.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.