Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola, aquest pont m´agradaria anar al refugi de Rialb i em preguntava si hi ha alguna canal fàcil per allà i com puc trobar informació.
5 Respuestas
Última respuesta Friday 9 december 2011 - 19:42
Alpini, jo estic buscant el mateix.
Estaré tot el pont a Andorra i demà vaig a comprar els grampons i piolo, (i el llibre!), doncs he rebut un mail dels reis mags, i diuen que venen abans. Així que si vols, anem plegats!
Avui he intentat el Comapedrosa però m´he quedat al refugi... anava amb sabatilles de ballet.... jejeje.
Per si algú es vol apuntar, aquests díes intentaré el Comapedrosa i el Tristaina, sense gaires pretensions, doncs mai m´he possat punxes als peus.
Apa, salut per tots!
Gracias Coque!
He tomado nota del Montmalús y me acercaré mañana, a ver si se apunta alguien. Por lo de La Coma, lo he estado mirando en el mapa y veo bastante desnivel, igual que en el Bony d´en Valira... acojona un poco!
Ayer subí al Comapedrosa, y (chulito de mí) enfilé por una canal que me pareció un atajo, hasta que llegué a la cresta... uf, no me atrevía ni a ponerme de pié! jejeje... puñetero vértigo! Después tuve un ´susto´ y tiré p´abajo. (Por suerte andando, y no rodando!) jajaja... era la primera vez que me ponía los crampones!
A otra cosa... Webmasteeer!!! Desde el ifone no me deja escribir en ´comentario´ para los post... cuando tengas un ratillo... jejeje, gracias!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.