La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Besiberri Sud

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 19 july 2012 - 21:28:32

Besiberri Sud

Bona tarda,

Algú sabria dir-me com està el massís? no hi he anat mai però tinc ganes de fer-lo. No tinc gaire experiència en escalada i cordatge, però si en travesses per les muntanyes de nuria i el PN d´Aigüestortes.

Vaig el cap de setmana amb gent que no ha pujat gaire a la muntanya i no sé si es massa intentar fer el Besiberri Sud, com ho veieu en aquesta época de l´any? Primer m´havia plantejat fer-lo desde Cavallers pel pas de l´os i travessar la carena per dormir al refugi besiberri per tornar a l´endemà pel refugi de la restanca i el GR que porta al Ventosa però potser és massa tute i és millor fer algo més light i sortir desde la boca sud del tunel de vielha i fer nit al refugi de besiberri i encarar el diumenge el cim.

Com ho veieu?

Gràcies!

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 24 july 2012 - 14:15

Tuesday 24 july 2012 - 11:07
Si vas amb gent sense massa experiència en muntanya jo crec que amb l´ascensió per la vall de Besiberri serà la que més podran gaudir. L´altra opció que planteges és molt canyera. El pas de l´ós és una bona hòstia de pujada, i creuar els Besiberris dos cops déu n´hi do. 

Tu mateix, però jo, en el teu cas, tindria molt clar que pujaria per la vall de Besiberri. Tingues en compte que en aquestes dates el refugi lliure de Besiberri es pot omplir ràpidament!

Salut i muntanyes!

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 24 july 2012 - 14:15
Jo afegiria, al que et diu Bert, que pujant per la vall de Bessiberri, has d´anar en compte en l´accés al coll d´Avellaners. No és pas difícil, però si perillós. Si hi ha neu, segurament calen piolet i grampons, ja que la pendent és sostinguda. Si no n´hi ha, hi ha perill de caiguda de pedres, i no és agosarat portar casc.
Salutacions i sort,

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies