Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola, per començar soc novatillo per aquí.
Ja que he vist queper aquí hi ha molts experts m´agradaria consultar una ruta que tinc pensada pel pont de l´11 de septembre pel Parc Aigüestortes i si ho veieu possible. No sóc expert en muntanya però he fel la prota del cel; Posets, Carlit, Pedraforca; pica d´estats; es a dir tampoc són un iniciat sense idea. Mai he estat però a la zona d´Aigüestortes...
La ruta que tenia pensada defer es:
Dia 1- Deixar el cotxe a Prat de Pieró, anar fins a refugi amitges, pujar pic Amitges + Tuc de Saburedo i baixar a dormir a Ernest Mallafré.
Dia 2- Baixar per la valleta seca fins al Monestero, del Monesero al coll i d´aquí pujar al Peguera i d´aquest anar al coll oest i baixar pel pas de l´ós fins al Refgi de Colomina. El Peguera he llegit que té pasos de II, es més dificultós que el Pedraforca? Quina part és mes dificil? Aquest és el dia que veig més complicat, no sé si potser me l´hauriade replantejar i fer ruta normal de Carros de foc i pujar al Monestero i prou o baixar per pas de l´ós sense passar per el Peguera.
Dia 3- Anar del Refugi Colomina a Estany llong. Pujar al Pic de Delluy o hi ha alguna excursió que valgui més la pena?
Dia 4- De Estany Llong a Prats de Pieró per Portarró d´Espot, perarribar a una hora decent al cotxe i tornar cap a casa...
Si algú me pot donar la seva opinió estaria genial, moltes gràcies.
Si monteu alguna excursioneta ambmolt gust m´apuntaré ja que tinc ganes de muntanya i a vegades es dificil trobar amb qui fer-la
6 Respuestas
Última respuesta Sunday 26 august 2012 - 19:59
Ei,moltes gràcies per la resposta... El tema dels canvis està complicat perquè ja he fet la reserva als refugis, ja volia fer una ruta similar ala que dius, le problema es que per les reserves dels refugis no podia ser ja que no em quadraven...
Moltes gràcies per la informació, quan torni ja posaré ressenya... Penses que es millor anar per la vall del Monestero que per la valleta seca?
Es molt complicat pujar als Encantats si arribem d´hora a la zona de Sant Maurici?
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.