La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >bastiments dijous

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 19 march 2013 - 21:35:27

bastiments dijous

Bones

Doncs la idea es aquesta, sortir de Vallter cap al pic de la dona-Bastiments-Coll de la marrana i tornar a Vallter, algú sap com està? imagino que grampons o raquetes deu ser obligat, la veritat es q no conec la zona i no en tinc ni fava...

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 22 march 2013 - 13:21

Tuesday 19 march 2013 - 21:39
Ja t´ho diré, demà és tancat l´accés a partir de les 15h. per la volta ciclista..., mira el recorregut el dijous , no sigui que els trobis baixant!!  . Jo pujo al Puigmal des de Fontalba demà, si la pista es deixa.
Salut.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 19 march 2013 - 21:58
Ostres, no hi comptava. Però ho he mirat i sembla ser que dijous surten de Camprodon a les 10:25 amb una mica de sort i de matinar ens escapem :D de l´altre tema , res? hehehe 
Thursday 21 march 2013 - 23:38
Com està des de Fontalba? practicable amb esquis?

Gràcies

Friday 22 march 2013 - 13:21
Ostres, doncs no sabria dir-te. Tot el que es vallter està petat de neu, cap a Balandrau em va semblar que també, ara ...Fontalba...la veritat es q no sé ni si es veu des de Bastiments 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies