cedepeMonday 27 june 2016 - 20:55:36
Hola. En primer lloc una salutació per a totes i tots.
Ara, una pregunta: el segón cap de setmana de juliol vaig a anar a la Bal de Chistau amb la intenció de pasar uns dies realitzant activitats de muntanya per la zona. Un día tenim pensat intentar pujar al cim del Bachimala per a fer nit alli. M'agradaría que si algú va durant estos dies, em donara informació dels vivacs del cim i sobre si encara n'hi-ha neu al cim o en algun lloc del recorregut (pujada pel refugi de Tabernes).
Gracies per endavant.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hola. En primer lugar un saludo para todas y todos.
Ahora, una pregunta: el segundo fin de semana de julio voy al Bal de Chistau con la intención de pasar unos días realizando actividades de montaña por la zona. Un día tenemos pensado intentar subir a la cima del Bachimala para hacer noche allí.
Me gustaría que si alguien va durante estos días me diera información de los vivacs de la cima y sobre si aun hay nieve en la cima o en algún lugar del recorrido (subida por refugio de Tabernes).
Gracias de antemano.