La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mountain Bike >CAMÍ DELS BONS HOMES

Mountain Bike

volver al indice del foro.

Thursday 18 september 2008 - 10:53:24

CAMÍ DELS BONS HOMES

El passat cap de setmana (pont de la Diada) vaig fer El Camí dels Bons Homes, una travessa que em va agradar molt i que recomano 100X100.

La ruta per a btt està descrita al llibre "EL Camí dels Bons Homes de Berga a Montsegur amb bicicleta" d´Ignasi Besora. En el tram català però, vaig fer un parell de variants: el Pedraforca el vaig rodejar pel nord, pel coll de Josa, el Collell i el coll de Torn, per creure-ho més interessant; i l´entrada a la Cerdanya pel coll de Pal, en contes de pel coll del Pendís, per fer-ho més ciclable; de Puigcerdà fins a Montsegur vaig seguir filparranda el llibre de ruta. Van ser tres jornades, de Queralt a Bagà, de Bagà a l´Hospitalet-près-Andorre, i d l´Hospitalet a Montsegur, sumant uns 235 Qm. i uns 7100 m+ i uns 7200 m-.

Recomano seguir el llibre de ruta i no els senyals sobre el terreny en el tram del Molí de Güell a Gósol. I dir també que el camí està tancat al pas pel Forêt Domaniale de l´Hospitalet (està indicada la ruta alternativa) fins a finals de setembre per explotació forestal; tot i així jo m´hi vaig colar, però que ho tingui en compte qui vagi amb alforges, perquè s´han de sortejar grans troncs travessats al mig del camí; és una llàstima perquè és un indret preciós.

Com sempre agrair la col·laboració de la Tere al volant del cotxe escombra.

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Saturday 4 october 2008 - 01:23

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies