Mountain Bike
OOOOOOOEEEEEE OOOOEEEE OOOOEEEEEEE!!!! Ho endevineu!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Per fi !!! Ja feia dos dies que tenia el paperet de correus i no trobava el moment de passar-hi i per fi avui he pogut passar!!!!
M´ha arribat al camiseta tècnica de màniga curta del MADTEAM
i de color blau
, tal i com jo l´havia demanat, és molt més maca que les altres!!!!
fins i tot jo diria que transpira millor amb aquest color!?!?!!?![]()
Ara cantarem la canya . . . .per seguir en la onda . . .
(no t´enfadis Mirlo)
Ho heu fet expressament oi?!?!
Heu esperat a enviar-la a que arrivés el fred polar
fins i tot al Garraf (que ja costa) i a veure qui es el valent/a que es posa la samarreta, sense res a sobre, per lluir-la com cal!!!! eh!?!?! (això em passa per parlar massa, com ara . . .
)
Vinga nois
/as
, MOLT BONES FESTES!!!!, Bon any deu (no es nou), molt de cava
i torrons, i no espereu massa dels Reis d´Orient, que em sembla que no us heu portat tant bé com us penseu eh!!!!
Marky
12 Respuestas
Última respuesta Saturday 9 january 2010 - 00:49
jejeej jo també la vaig rebre fa 2 dies. I també és de color blau, s´ha fet pregar una mica però ja arribat. És molt xula. Avui l´estrenat per sortir a fer footing... evidentment sota un xàndal.
apa Bones festes a tothom!!
per fi!! moltes felicitats marky! ja pots fer-te la foto amb la samarreta encara q sigui al gimnàs fent spinning jejeje
M´afegeixo a les felicitacions, MOLT BONES FESTES A TOTHOM!!! Q EL PROPER ANY DEU (q bo marky) SIGUI MILLOR PER TOTS I Q ELS REIS US PORTIN MOLTES SAMARRETES MADTEAM I MATERIAL DEL BO (a mi els reis mhan vingut abans, i ja tinc pedals automàtics!!! he trigat però ja he fet el pas, ja us explicaré els pinyos)
ENS VEIEM L´ANY Q VE EN LA MADKEDADA MARESMEÑA!!
US DEIXO UNA NADALA PER AMBIENTAR AQUESTS DIES ;)
http://www.youtube.com/watch?v=UECBtWLpAyI
Eyyyyyyyyyyy.. posatela per fora Marky!!.. l´has d´estrenar!.. encare q sigui de bandera a l btt!!..el altre dia nem fer gava-cunit i vam pasar per el teu territori.. van sortir 70 km.. gava-begues-plana novella-san pere de ribes-canyelles-pic d´aliga-panta de foix-clariana-cunit.. horari de 8.30h a 14h.. molta pluja i molt fred.pero..sarna con gusto...
Sandrix.. ja era hora aixo d´els pedals.. ara la teva força vvaldra per dos.. ja u veuras!.. i las baixades tb seran molt mes eficients!
BONES FESTES A TOTS!!!!
Chicas no puede ser, para cuándo nosotras una salida kilométrica como ellos???? Tenéis q buscar un día para enchufar al niño a vuestros maromos y hacemos una ruta interesante. Vale, llegaremos 5 horas más tarde, pero y lo q disfrutaremos???? Ya la iremos planeando... pero primero os tenéis q animar a fer-la!! Biela, Arare y la q se anime q decís?? buscad un día!
salut i entreno companys/es!!
si nos picáis somos capaces de hacerla con la camiseta d madteam... menudas somos!!! pero si en el garraf no hace frío!! q quegicas sois!!
KLK!!!! ETS UN PLORANEEEEEEER.
Sandrix, se van a cagar estos!!!!
BONES FESTES A TOTHOM!!!! DE LA VILEFAMILY.
Que en el garraf no hace friooooo???????????,,,,joder si esta mas pelao que el "d´eso" de la lapiedra
,,,,tranqui´s que la samarreta la podreis estrenar cuando os vengais pal "tropico maresmeño",,,aqui vamos siempre como en el carnaval de Rio jua,jua,jua,,,,,,
........joder que rasca pega tambien por aqui....![]()
Pos nada que Bon Nadal a todios y al loro con las "tajasss"....que luego cuesta mucho subir parriba,,,,,yo ya ni me acuerdo,,,desde la mixta que no doy ni una pedalada,,,,,,,estoy que me salgoooooo ![]()
Buenas fiestas, buen papeo y que no falte el pirriake
,,,,,,a pasarlo bien que de la bici ya parlarem
Saludos ![]()
PD. KLKKKKKKKKKKK,,,,,,,tio estas mosqueando al personal femenino,,,,como se cabreen de verdad verás,,,,![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.