Escalada
Bones a tothom![]()
Jo amb els de la colla havia arribat a fer 6b+ a tope-rope (o yoyo o corda per dalt, no se com ni dieu en català).
Però ara duc a escalar a la meva novia (que sols havia fet III i IV), i a muns cunyats que no havien escalat mai, i voldria saber quin sector em recomaneu de la zona de Prades.
Els vaig dur a "Espantaocells" a la Mussara i un pel massa dificl per començar, tot i que "Covallonga" al costat ideal. Havia pensat en "parvulari" a la Mussara pero la roca esta molt sobada i patina molt (opinió de la colla). Així que buscant he trobat que "Jardí del Roure" a Lo Soterrani de la Mussara i "El Biombo" al mateix lloc, semblen unes bones zones, a més perque sovint anem colla de diferents nivells.
També a Montral he trobat la zona "Els gegants o les Bessones" que em serveix per al que jo vull.
I aquest cap de setmana hem d´anar a Arbolí i m´agradaria que hem recomenessiu quelcom també.
Sento ser pessat i massa poc sintetizador pero m´agrdaria saber la vostra opinio.
AVANT
1 Respuestas
Última respuesta Tuesday 20 july 2004 - 22:09
Mont-Ral...sector Terra Negra....Vías fáciles y cantos "chachis"....![]()
La Mussara pueblo (al lado del refu de la Mussara) Muchas vías fáciles en varios sectores....algunas un pelín cortas...pero vale la pena para empezar...![]()
La Riba....sector parvulari....vias muy fáciles.....sólo has de tener cuidado con lo que dejas en el interior del coche...(se han dado casos de cacos...) ![]()
En Arbolí hay un sector de vías fáciles....pero ahora no recuerdo el nombre....![]()
En el refu te informan seguro.....![]()
Salut i roques.......!!!!! (salud y rocas....!!!!!)
Pekas
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.