Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología
Hola,
Magradaria anar a fer aquesta ferrada pero tinc un dubte.
Pel retorn hi ha tres opcions.
O tornar pel cami
O baixar rapelant per la mateixa ferrata
O rapelant pel barranc de la Pardina
Aixo es correcte?
El que m´interessa saber tambe es que pel barranc de la Pardina crec que hi han 8 rapels el mes llarg de 30 metres.
Jo tinc una corda de 50 metres.. es a dir que descarto tornar per aquest cami.
Pero algu em podria dir si amb la corda de 50m puc baixar rapelant per la mateixa ferrata??
Moltes gracies per la info
9 Respuestas
Última respuesta Tuesday 20 march 2007 - 17:57
Eps merci per la info!
La informació la he tret d´aqui:
http://www.naturaiaventura.com/articles/olmourquiza.pdf
Posa que si es vol rapelar s´ha de fer
Per la mateixa ferrata
o pel barranc aquest de la Pardina
Per aquest barranc si que posa que hi ha un rapel de 30m pero per la mateixa ferrata no posa res...
I no se si amb una corda de 50metres en tindria prou...
Buenu a veure si algú que la hagi fet de baixada te mes informació
Ja se que es tard i que el darrer missatge és del més de febrer però per si serveix:
El barranc que es baixa rapelant no és de la pardina si no el de Sara. Efectivament cal acabar la ferrata en si i pujar fins al castell o monestir cistersenc que hi ha a 1hora, barranc amunt. Un cop dalt cal vorejar el castell i anar a buscar l´entrada al barranc que no és gens fàcil de trobar ( el primer rapel volat de 35mts fins a sumar un total de 200mts de desnivell rapelant ) està en una roca sota un arbre ( o sigui que per trobar-lo t´hi pots cagar ). Com que es tard no se si us interessa massa l´informació així que no us en dono més. Si aneu a fer-la feu un truc ( xavivea@hotmail.com ) m´apunto. Au...siauriau!!
Moltes gràcies XAVIÉ :)
No arribes tard.. perque encara no l´hem fet.. el dia que l´haviem de fer al final vem anar a la Teresina que ens quedava més a prop. Quan la fem et faig un toque aixi anirem amb algú que se l´ha coneix :)
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.