La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >Refugis lliures

Montaña General

volver al indice del foro.

Friday 2 may 2014 - 10:59:41

Refugis lliures

Hola,

Voldria saber la vostra experiència en refugis lliures. 
Quan heu anat a algun refugi lliure durant l'estiu, l'heu compartit amb altres persones alienes a vosaltres? 
Alguna vegada heu trobat algú en un refugi lliure que portés un gos? Està prohibit?  voldria saber com és la realitat. El tema es que tinc un gos de 9 kg i havia pensat en ficar-lo dintre d'una gabia tèxtil amb "respiraderos" per tenir-lo controlat i que no molesti a ningú (no borda tampoc). Que penseu? Ho veieu factible?
Salutacions,

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Friday 9 may 2014 - 13:22

Friday 2 may 2014 - 19:30
A mi personalment no em molesten el gossos (si no borden o em mosseguen).
Imagino que tens el gos net i no hi ha problema d'higiene però hi ha gent amb al·lèrgies als animals que potser els afecta que hi hagi algun animal a dintre.

Ocultar todas las respuestas      
Monday 5 may 2014 - 00:37
Si dus el gos l'hauras de tenir controlat sempre, i deixar-lo al carrer si hi ha més gent al refugi. Així de clar.

Friday 9 may 2014 - 13:22
Jo tb tinc una gosseta de 10 kg i mai he anat a un refugi lliure amb ella però he anat a llocs on havia de compartir lloc amb gent i sempre k ho he fet ho he preguntat abans... si a ningú li molesta no tindras problemes peró si algú diu k no llavors el tindras k deixar a fora i jo t'aconsellaria dormir amb ell a fora pq no es posi nervios. Igualment si dorm a dintre el tindries k tindre lligat a tú pq no s'aixequi per la nit i molesti a algú... 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies