Montaña con niños
Hola a tots,
aquest estiu m´agradaria anar uns dies amb la petita (8anyets), a fer una escapadeta a algun cim facilot. la idea es anar amb la tenda i aixi retallar jornades, havia pensat amb el Comapedrosa, i a meitat cami, als voltants plantar tenda, puja i tornar a fer nit. si estan molt fets pols...
algu ha fet o em pot donar algun consell? d´altra banda si teniu algun ruta ja feta amb petits pel pirineu, doncs benvinguda, i si s´apunta algu, doncs tambe benvingut. La idea es marxa a meitat Agost.
Gràcies.
4 Respuestas
Última respuesta Monday 30 july 2007 - 11:34
Bona nit, jo hi pujat al Comapedrosa amb nenes fen nit el refugi i no em tingut cap problema, vem pujar el primer dia al refugi i al segon fins al cim i cap al coche.
Si esta acostumada a caminar no crec que tinguis cap problema, matina una mica per que despres amb la calor els hi costa una mica caminar
.
Si pots acostat fins al port de Baiau, les vistes del circ de Baiau mereixen la visita
, apa que vagi be.
salu2![]()
![]()
P.D. Andorra es un lloc ideal per anar amb nens, tens moltes sortides teoricament facils i amb un bon panorama, per ejemple el Cataperdis, els estanys de Pessons, els estanys de Juclar, el cim del Montmalus, en fi... si tens algun dubte ja saps aon som.....
.
Hola,
nosaltres tenim pensat anar amb nenes (7 i 10 anys) a la renclusa el 16 i 17 i amb la gran volem fer algun cim i amb la petita arribar al llac de pineta. Si t´ animes, ja ho saps.
Ok,
et diria alguna cosa, et deixo el meu correu (david_meu@hotmail.com) i continuem en privat si et sembla be.
gràcies.
En principi pujarem el meu home, les nenes i jo. Tenim reserva pels 4 a la renclusa. Hauries de trucar per veure si hi ha lloc però em sembla que ho tindras xungo; potser haurieu de pujar amb tenda. A reveure.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.