Montaña con niños
El passat dia 11 vam fer nit al refugi Vittorio Emmanuelle,per a l´endemà pujar el Gran Paradiso.Vam dormir a la part antiga del refugi,un edifici apart,i a la habitació del costat hi havia 2 families italianes amb 4 nens,els quals em recordaven la SUPERNANNY de TV3,ja que feien tota mena de trapelleries amb la passivitat total dels pares.A 2/4 de 9 vam anar a dormir,però fins a les 11 vam soportar l´esberamenta (normal en aquestes circumstancies) dels nens,i quan per fi es van adormir van començar la tertulia els pares.
Jo també tinc fills i puc assegurar que qui dormi al seu costat te el son garantit,no es pas tan dificil explicarlos la diferencia entre un refugi i una casa de colonies amb els companys de cole.
2 Respuestas
Última respuesta Thursday 23 august 2007 - 14:19
tu mateixa ho has dit, els maleducats eren els pares... els nens els poses en unes lliteres al mig de la muntanya i estan esverats, cosa normal i corrent. Pero per aixo estan els pares...
desgraciadament, aixo es va heretant, i aquests nens extranyament tindran un comportament respectuos amb els altres si mai l´ han vist fer als seus progenitors.... sera molt pitjor el dia que aquetst nens portin als seus fills al refugi... sera devastador![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.