La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Naturaleza, ecología y fotografía >Dubte fotogràfic

Naturaleza, ecología y fotografía

volver al indice del foro.

Wednesday 2 july 2008 - 21:35:17

Dubte fotogràfic

Algú reconeix aquesta montanya del Pirineu d´Aragó??

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 4 july 2008 - 10:42

Thursday 3 july 2008 - 09:42

mmm... deu ser el Monte Perdido ... com no está... es que s´ha "Perdido".... ....

Vale vale.... me autoexpulso... es que no he podido evitarlo....

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 3 july 2008 - 20:15

No se que fas en un foro d´internet tiu??Hauries d´estar a la tele en un programa d´humor...Bé,fora conyes,suposo que ara si que surt la foto,estic intentant posar nom a totes les fotos que vaig fer el més passat mentre feia la transpirinenca de btt,a veure si algú em pot ajudar.

(Post Editado: 3-7-08 20:20:56)

Thursday 3 july 2008 - 21:43

mmmmm.... a mi m´agraden aquestes coses, però ostres!!! no tens ni una pista? des de quina vall? si era al principi o al final del viatge?

Algoooooo

Deu!

Friday 4 july 2008 - 10:42

D´entrada és a l´etapa 9,que és la primera d´Aragó,la foto la vaig fer en un coll prop del poble d´Espés i  en direcció a La Muria i Senz,a la comarca de la "Ribagorza".No se m´acudeix res més,però si puc donar-te més dades,digam-ho.Gràcies.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies