La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >PEDRAFORCA

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Tuesday 18 october 2005 - 19:35:37

PEDRAFORCA

He llegit la ressenya de la diagonal del pollego inferior,esta classificada com a excursionisme,per lo qual suposo que no hi deu haber cap pas que requereixi molt bons coneixements d´escalada,tambe m´agradaria saber si la ruta es bastant evident o be costa molt de trobarla,be fins a Prat Reo ja conec el cami.
A veure si algu que ho haigui fet em pot respondre.GRACIES.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Wednesday 19 october 2005 - 20:18

Wednesday 19 october 2005 - 09:43

He vist el missatje una mica tard a veue si encara et sóc d´ajuda.
Ès fàcil i evident, tot i aixins a la part de dalt tens uns passos  tindràs que anar amb compte,res dificil. però  tens tota la cara sud   sota teu. Et puc escanejar una resenya que tinc aquí   no sé com fer-ho. si em dieu com fer-ho o em dones un correo amb molt de gust et pasaré   la  ressenya.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 19 october 2005 - 20:18

he vist el missatge avui si pots enviam la ressenya a g1993@wanadoo.es

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies