La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Mini Estación metereologica

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Thursday 15 december 2005 - 18:57:33

Mini Estación metereologica

Hola a todos, me interesa adquirir una mini estacion metereologica.
Alguien puede decirme donde puedo comprarla en Barcelona y que precio tienen + o -
Muchas gracias

mon

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Monday 19 december 2005 - 23:36

Friday 16 december 2005 - 11:20

hola,
no sé si et refereixes a una estació completa (hidròmetere, anemòmetre, etcmòmetre...) o bé a una més simple (temperatura, humitat i pressió). D´aquesta segona opció al decathlon ara n´hi ha unes que són iguals que les oregon cientific però la marca blanca de decathlon (geonaute) i tenen diferents opcions i preus. Des de 45EUR fins a 100 o alguna cosa així.

Ocultar todas las respuestas      
Friday 16 december 2005 - 15:17
Jo estic buscant un petit termometre digital, en sabeu algun!!
Friday 16 december 2005 - 19:55
Hola, moltes gràcies per respondre. Potser si que m´interes una de més completa, si no surt a un preu molt desorbitat, es que vull regalar-li al meu germà i ha de ser una mica important.
Si algú em pot ampliar l´informació , dons m´aniria bé perque no sé pas per on començar a buscar.

Mon

Saturday 17 december 2005 - 00:03
Cal saber si el termom. que vols ha de ser de exterior o interior, en pots trovar de molt economics a partir de 11,50?
Saturday 17 december 2005 - 15:19
Vull un termometre per quan vaig a la muntanya, no vull un rellotge, sino un petit termometre digital.
gràcies

Monday 19 december 2005 - 23:36
ves a aquest lloc i veuras i  ho trobarás, aquesta casa distribueix a les botigues.
http://herter.multiplo.net/PDF/CONSUMO/CASTELLANO/DIGITALES.pdf

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies