La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Problemes amb l´ARVA Pieps DSP

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Monday 27 february 2006 - 11:47:31

Problemes amb l´ARVA Pieps DSP

Aquest nadal vaig comprar-me l´arva Pieps Dsp. Val a dir que ha sigut una inversió important després de molt de temps de mirar i preguntar. La sorpresa però ha estat que no puc accedir a les funcions complementaries que te l´aparell (altimetre temometre i bruixola), tot i que el funcionament sembla normal. M´agradaria que algú que el tingés i hagués tingut el mateix problema em digues com fer-ho, ja que fent-ho com diu el manual (prement tres cops la tecla OPCIÓ) no funciona.
Gracies a tots!
Salut i muntanyes!

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Tuesday 28 february 2006 - 09:29

Monday 27 february 2006 - 12:16
 ostres...vaia bitxu que tens!

primer de tot, es un DPS o un DPS advance?
ja que el DPS no incorpora les funcions que dius, les complementaries.

La veritat que entre els dos models jo preferiria el DPS normal pq...un arva es per durlu posat sota les capes de roba i anarlo treient per mirar l´altitud em sembla perillos, encara mes utilitzarlo de brujula i l´opcio de termometre mes aviat em fa riure, pq duentlo engantxat al sobaco sembla que vulguis mirar si tens febre. ( el dus sota la roba)

Apart d´aixo... a mes funcions mes gast de pila suposo i mes risc de fotret la picha un lio si conta amb mes botonets.

la diferencia dun dps normal i un advance es de 90 euros o sigui per aquest preu em compro una brujula un altimetre i termometres laser.

Fora incis, si tens un Advanced es obvi que vols tenir totes les prestacions que en un inici et garanteix o sigui que si et dona error ves a la casa on el vas comprar que el deus tenir sota garantia. Si triguen molt a donarte¡l i el vols aprofitar... surt tot l´hivern i porta´l despres. Aixo si!!! mira realment si et funciona la triple antena!!!!!

i repeteixo: quin bitxu mes txulo que tens!

Ocultar todas las respuestas      
Monday 27 february 2006 - 12:17

Doncs segons els manual, no estas fent res incorrectament... Jo intentaria posar-me en contacte amb els distribuïdors a espanya:

Altitud Sport Evasion S.L.
Pº Ergoien - Alto de Irurain
Pabellón 737
E-20130 Urnieta - Guipuzcoa
Phone: +34 943 336513
Fax: +34 943 336516
altitud@altitudsport.com

Monday 27 february 2006 - 12:30

Sera el que diu la Vinyi... ja que a la web nomes apareix un manual, pero dos models diferents.

http://www.stubai-bergsport.com/cgi-bin/frameset.pl?sid=90910126761&vid=376827628907&l=english

Comprova el numero de model, amb brujula i la resta es a dir l´Advanced seria (Art.No. 911350) i sense el (Art.Nr. 911300).

Monday 27 february 2006 - 20:25
T´has comprat el model normal o l´Advanced? només mirant el preu ho tindràs clar.
Crec que et deus haver comprat el normal i t´ha confós que el manual sigui el mateix i que a l´engegar-lo la pantalla mostri els simbols de les funcions de l´Advanced (això a mi també em va despistar, però en veure que no funcionava vaig concloure que la pantalla és la mateixa per tal d´abaratir costos i simplificar el disseny, cosa habitual en electrònica).

Tuesday 28 february 2006 - 09:29
Pos teniu raó...jeje
que he estat mirant la caixa, el trastu i pregunatant alla on el vaig comprar i pel preu que vaig pagar resulta que es el normal, no l´advance, encara que les instruccions i els acabats son els mateixos...

Gracies i perdoneu......
PD.: vaia pardillo que soc

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies