La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >EL GPS DELS COLLONS

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Sunday 4 june 2006 - 16:47:31

EL GPS DELS COLLONS

FA SIS MESOS EM VAN REGALARA UN GPS E-TREX VISTA C. HE FET ALGUNES COSETES I NO ESTÀ DEL TOT MALAMENT, ARA BÉ, NO HI HA FORMA DE TRANSFERIR LES RUTES QUE S´INFORMEN EN LA PAG. WEB DE LA  FEEC. ALGÚ SAP COM FER-HO?

PORTO DIES INTENTANT-HO I NO HI HA FORMA, HE UTILITZAT L´EMULE PER TAL DE PODER BAIXAR-ME CONVERTIDORS D´ARXIUS PLT A MPS O GDB I NO EN TROBO CAP.

A10

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Monday 5 june 2006 - 12:39

Sunday 4 june 2006 - 20:34
Ei Papallopis, benvingut al fòrum! 2 cosetes:

1.- escriure en majúscules equival a cridar, sé que les màquines poden arribar a fer posar molt nerviós, però vaja, calma home!
2.- En aquest fòrum hi ha molta gent que no entén el català, o sigui que si escrius tb en castellà hi haurà molta més gent que t´entendrà i et podrà contestar!

Dit això, a veure si algú et pot solucionar el problema!

Klaix

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 4 june 2006 - 23:52
Klaix, en aquest fòrum tothom escriu en l´idioma que vol...
Monday 5 june 2006 - 02:03
Jo no li he negat el seu dret a parlar català, ni molt menys, no fotem, simplement li dono un consell perquè el seu missatge arribi a més audiència.

Yo no le he negado su derecho a hablar català, ni mucho menos, simplemente le doy un consejo para que su mensaje llegue a más audiencia.

Només em faltava això, que algú digues que jo imposo el castellà... jajajajaj!!!
Sólo me faltava esto, que alguien dijese que impongo el castellano... jajajajaj!!!

Klaix

Monday 5 june 2006 - 10:31
Jo et recomanaria el Compegps o l´Oziexplorer, son programes que permeten editar mapes, waypoints, tracks i després enviar-los al GPS en el format adequat.

http://www.compegps.com/

http://www.oziexplorer.com/

Monday 5 june 2006 - 12:39
hi hagi pau companys !!!!!!!!!!!! en catalá també trobo sol.lucions i amb una mica de voluntat dels companys que s´expresen en castellá podrien entendre el que demano

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies