Tecnica y Material
Hola.
La meva dona i jo, tenim unes botes Kayland Super Treck semirigides i semigramponables, comprades fa poc mes d´un any i tenen molt poc us, degut a una lesio meva i no les hem agafat fins que ha arribat el fred.
El tema es que a la primera de canvi, hem tingut problemes amb la membrana EVENT, suposadament, similar al GORE. Va ser fa uns dies, fent el Pic de la Mina amb raquetes, que vaig començar a notar humitat a dins de la bota i despres de la sortida vam comprovar que als dos s´ens havia humidificat l´interior.
Aquest dissabte, al Casamanya, tres quarts del mateix, no se si es que encara estaven humides, pero quatre clapetes de neu que vam agafar i les botes humides altre cop.
La meva pregunta es, si vaig fer una bona compra pero ens han sortit dolentes o potser no era una bota pensada per hores i hores de neu i ha passat el que havia de passar...
Gracies.

1 Respuestas
Última respuesta Monday 31 december 2007 - 09:29
Abans de res bon dia a tothom
La membrana event es similar ( inclus algunes webs la deixen millor) que el goretex. No es problema de membrana, vaja, no ho crec...
la bota es nova o semi nova, o sigui que no tindria que tenir el boti de la membrana molt trinxat...
Les botes no son dolentes, pero no estic segur que estiguin pensades per llargues estancies en neu humida. Es un problema general, si estas molt de temps amb la bota mullada (amb raquetes) la membrana es satura. El primer efecte es que no traspira, i el peu es comença a mullar per la propia suor. La impermeabilitat exterior depen molt tambe del material extern. Es menys impermeable, o satura abans el Kevlar que el cuir de 3mm (per exemple)
son unes excelents botes, pero a la web de kayland ja posa "ocasionally" les sortides de neu i/o de molt fred.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.