La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Polartec Thermal pro, Power Strech, Power Strech P...

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Friday 11 january 2013 - 10:08:48

Polartec Thermal pro, Power Strech, Power Strech Pro

Bon dia!

Aquí vinc amb un altre dubte!

Resulta que vull comprar-me una 3a capa de Gore d´aquí un o dos anys, així que la meva idea és comprar-me ara una 2a capa amb la que pugui anar bé pels pirineus a l´hivern.

He mirat el Power Strech i el Power Strech Pro, però m´han comentat a diverses botigues que pràcticament no hi ha diferència, que em fixi més en el el disseny, que si un em va bé, no miri si és power strech o power strech pro.

En quant al Thermal Pro, no sé si em vindria bé pel tema que és més calent. En primera instància l´havia descartat perquè sempre duc una jaqueta de fibra de Grifone que si fa molt fred me la puc posar sobre el polartec i sota del gore.

Què en penseu? Val la pena el Thermal Pro? Hi ha diferències notables entre el Power Strech i el Power Strech Pro?

Aquí van les referèncias dels que he mirat més (El grifone és el que em fa més el pes):

http://www.grifone.com/product.php?id=00000000BV

http://www.ternua.com/colecciones/otono-invierno-2012-13/mens-all-mountain/camisetas/shercock-1-2-zip-top

Gràcies!

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 15 january 2013 - 07:10

Friday 11 january 2013 - 14:46
Hola Ssierra;

Jo sóc usuari de segones capes de powerstretch i, la veritat, és que són una meravella. Avui mateix vinc d´una botiga de muntanya i n´he vist de Powerstretch Pro, i la veritat, jo no hi trobo la diferència. Si t´en has de comprar un mira´t més aviat el preu i que et vagi bé que no pas sigui power o power pro. 
En quant al Thermal Pro, sento no poder ajudar-te, no n´he usat pas.
Però del Powerstretch em sembla del millor que hi ha en segones capes, elàstic, resistent i llisca molt bé amb la tercera capa o el hardshell que usis.

Salutacions

Ocultar todas las respuestas      
Monday 14 january 2013 - 10:33
Gràcies Atlaspeak!
Tuesday 15 january 2013 - 07:10
De res!

Ja ens explicaràs amb quin t´has fet al final!!

Adéuuuu!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies