ssierraTuesday 10 september 2013 - 22:58:20
Bona nit companys
Estic mirant de canviar-me la motxilla antiga del decathlon de 40l ja que m'ha quedat desfassada, però el tema pasta sempre m'ha fet mantenir la motxilla. Per contra, la meva esquena ja ha dit prou ja que el cinturó no és que faci gaire feina així que carrego massa pes amb les espatlles.
La vull per fer sortides de 4 o 5 dies tant a l'estiu com a l'hivern, tot i que a l'hivern solc fer rutes més curtes. Encara no m'he aficionat a l'esquí de muntanya però no descarto fotre'm aviat així que si porta portaskis, bé.
De volum, crec que amb 60-65 + extra m'anirà bé per portar tot el material (tenda, sac, esterilla, piolets, cordino de 30m, arnés, etc). Amb la meva he pogut carregar tot això, però a petar i tot penjant i fent patir l'esquena... Així que suposo que amb 20l més i algun extra per no comprimir tant el sac i el plomes m'aniran de conya.
La veritat és que mirant per les botigues, no tenen molta varietat tal i com deia en PIT en un dels seus posts (Per cert PIT, gràcies pel teu article al blog!). De moment he mirat per internet i encara no me n'he provat cap, sé que és un tema clau i ho faré, però m'agradaria anar una mica encaminat abans d'apropar-me a les botigues ja que les tinc bastant lluny.
Tinc mirades aquestes (de més cara a menys), espero que em pogueu ajudar una mica en la decisió!
1. Mamut heron light 60+15 [Què tal el sistema de velcro? i el sistema de pivotatge del cinturó?]
2. Haglöf Matrix 60
3. Lowe Alpine TFX Kongur 65:75
4. Berghaus verden 65+10
5. Altus Montblanc 60
La Mamut i la Berghaus estan a la botiga que em queda més aprop, les altres són un percal, però si hi haig d'anar hi aniré. Sé que també hi són les Osprey, però es desparen de preu...
Per cert, això de la funda impermeable, he vist que per exemple la Mamut i la Hagöf no en porten, vol dir que són impermeables (bueno, fins a cert punt),
Gràcies per avançat!
3 Respuestas
Última respuesta Thursday 12 september 2013 - 22:47