La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Tecnica y Material >Motxilla de 60l per travessa estiu-hivern

Tecnica y Material

volver al indice del foro.

Tuesday 10 september 2013 - 22:58:20

Motxilla de 60l per travessa estiu-hivern

Bona nit companys

Estic mirant de canviar-me la motxilla antiga del decathlon de 40l ja que m'ha quedat desfassada, però el tema pasta sempre m'ha fet mantenir la motxilla. Per contra, la meva esquena ja ha dit prou ja que el cinturó no és que faci gaire feina així que carrego massa pes amb les espatlles.

La vull per fer sortides de 4 o 5 dies tant a l'estiu com a l'hivern, tot i que a l'hivern solc fer rutes més curtes. Encara no m'he aficionat a l'esquí de muntanya però no descarto fotre'm aviat així que si porta portaskis, bé.

De volum, crec que amb 60-65 + extra m'anirà bé per portar tot el material (tenda, sac, esterilla, piolets, cordino de 30m, arnés, etc). Amb la meva he pogut carregar tot això, però a petar i tot penjant i fent patir l'esquena... Així que suposo que amb 20l més i algun extra per no comprimir tant el sac i el plomes m'aniran de conya.

La veritat és que mirant per les botigues, no tenen molta varietat tal i com deia en PIT en un dels seus posts (Per cert PIT, gràcies pel teu article al blog!). De moment he mirat per internet i encara no me n'he provat cap, sé que és un tema clau i ho faré, però m'agradaria anar una mica encaminat abans d'apropar-me a les botigues ja que les tinc bastant lluny.

Tinc mirades aquestes (de més cara a menys), espero que em pogueu ajudar una mica en la decisió!

1. Mamut heron light 60+15 [Què tal el sistema de velcro? i el sistema de pivotatge del cinturó?]
2. Haglöf Matrix 60
3. Lowe Alpine TFX Kongur 65:75
4. Berghaus verden 65+10
5. Altus Montblanc 60

La Mamut i la Berghaus estan a la botiga que em queda més aprop, les altres són un percal, però si hi haig d'anar hi aniré. Sé que també hi són les Osprey, però es desparen de preu...

Per cert, això de la funda impermeable, he vist que per exemple la Mamut i la Hagöf no en porten, vol dir que són impermeables (bueno, fins a cert punt),

Gràcies per avançat!

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Thursday 12 september 2013 - 22:47

Thursday 12 september 2013 - 12:41
Inclueixo a la llista la Millet Expedition 55+20
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 12 september 2013 - 20:28
Hola Ssierra.

No sabría que recomendar de las de tu listado, todas son buenas aunque las Altus dicen que pesan un poquito más para ganar robustez-resistencia. La marca Deuter tiene buenos sistemas para el tema de la espalda (transpiración+amortiguación de peso). Aunque tal vez, ya las hayas mirado y por algún motivo no te convengan las Deuter...buf ...no sé que decir... a ver si algún usuario más experimentado y que conozca a fondo esas mochilas que indicas puede aportar alguna opinión más profunda.

Por cierto ya que mencionas que las Osprey tienen precios altos, hace unos días he visto una de 60L.  que vale  ¡¡600 Euros!!
Incluyo la foto de la "mochila de oro" ,sale en la web : www,cilogear.com
Está hecha de dyneema 60, y "dicen" que es tan resistente que los nietos pueden heredarla tras el uso del abuelos y padres. Es la primera vez que veo una mochila blanca.... Pongo, esta mochila de 595 euros, como mera curiosidad,no la recomiendo por su precio tan elevado.

A ver si alguien puede seguir con el hilo y decir algo más sesudo que yo, de tu lista de mochilas.

Suerte con la búsqueda.
Un saludo.

Editado: 12-09-2013

Thursday 12 september 2013 - 22:47
Gracies minombre,

La veritat és que les Deuter les veia una mica cares, però ara veig que no ho són tant, com a mínim no tant com les Osprey...

He vist la Deuter Aircontact i la AC LITE, el problema que li veig a la Aircontact és el preu i el pes (2330 gr) i la AC LITE la capacitat (M'agradava la idea de 60 + i aquesta és de 50+10).

Les que agafen més números són les Low Alpine, la AC LITE, la Mammut i la Millet expedition (He vist una millet expedition de 65+ però només per ineternet així que no sé si me la prodré enprovar...)

Interessant el tema de la mega-motxilla, sembla la motxila dels soldats de Darth Vader! 

Gràcies 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies