Monday 21 de April de 2008, 20:47:21
Solius
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1 Comentarios | 1456 visitas

Estem de sort! Mentres l'Uri fa via cap a Ribera d'Ebre i l'Ona cap a L'Arborç, L'Isa i jo hem acompanyat en Kitus i la seva colla cap a St Marçal: anaven afer el Matagalls-Pla de la Calma- Tagamanent. Desprès de tenir una panoràmica esplèndida dels "Piri" tot nevats fem via cap a Solius: S'ha d'aprofitar!

L'últim cop varem estar a l'Agulla Central fent les vies de V de la part central i teníem ganes de fer els dos diedres de l'esquerra (La Page V i Tallades encare Pud V+). Quan arribem ens ho trobem tot ple -un curset- pero per sort les "nostres" vies lliures. Ambdues son disfrutones, i els passos clau ben protegits -sobretot la Tallades...-, L'Isa, per lo poc que surt a escalar s'ho curra prou bé.

Amb l'overbooking decidim fer les vies del cantó esquerra. Desprès de volar un cop, m'acaba sortint la Puto Avi (6b+) i La Llei del Puma (6a). Aquest troç no ens agrada gaire: la cadena queda a la vertical de la vía de més a l'esquerra i el reste de vies han d'anar fent travessa fins la cadena de fins 6-7m. Acabem el dia fent l'esperó que hi ha entre la Tallades.. i la Caleta,que no surt a les ressenyes dels Fills de Solius i que deu ser V. L'últim terç es comú amb una de les dues vies esmentades.

Rematem la feina amb un dinar dabuten a Ca la María i una passejada d'es Castell a Sa Fosca. Un dia collonut!

L'Isa a La Page (V) passant el desplomet  ...i fent del troç complicat de La Tallada...(V+)

Jo a La Page...  ...a La Tallada...  ...i la Puto Avi (6b+)