Estas en » Pedres, rocks i fòssils » Cuaderno de Entradas » October 2008 » Escalar Sense Nens
Tuesday 21 de October de 2008, 06:45:41
Escalar sense nens
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1389 visitas

Aquest cap de setmana tenim la canalla d'excursió i voliem aprofitar per fer un cap de setmana escalatori a Mont-ral que, desprès de veure les previsions es va quedar amb un intent a Montbrú dissabte (quan varem arribar a Moià es va possar a ploure) i diumenge una visita al Faraó de baix, a fer vietes del sector de la dreta que la Isa vagi agafant piles.

Mai no haíem vingut per aquí, i creiem que espot venir amb els crius. Varem fer l'Aresta Escofí (35m, 4/5+), el mur de dalt guapíssim  (amb un 70 arribes fins dalt posant cintes llarges a la reunió intermitja i a la primera xapa del segon llarg per evitar roçament -11 cintes-), i les vies 4, 5 i 6 (totes de 5).  Aquestes últimes, equipades potser en excès -11 cintes per 20m-, tenen un mur inicial de 4-6m on es concentra la dificultat per ajeures desprès (III). Atenció a la via 6: la primera xapa queda un pel lluny -per l'equipament de la zona- i té una mala caiguda damunt un arbust.