La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >ULL ELS DE DEMÀ A NÚRIA!!!

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Saturday 4 february 2006 - 20:50:17

ULL ELS DE DEMÀ A NÚRIA!!!

Avui hem anat amb en Zodiaco, la Cris i el Jordi C al Puig Estela. HI HA UN PAQUETOT DE NEU DE NASSOS!!, més d´un metre de per sota la cota 2.000, amb trams d´innestabilitat. Les muntanyes de Núria es veien colgades de neu fins el cogote. Aneu si us plau amb molt de compte i si voleu gaudir de la neu i la muntanya, penseu que la zona té altres possibilitats. No és conya, us ho dic en sèrio. Passe-ho bé

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Sunday 5 february 2006 - 22:27

Saturday 4 february 2006 - 21:20
Ep Amunt, com a anat?, dema jo pujo com alla, sap quins plans tenen per dema?.
Adeu

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 4 february 2006 - 22:37
A veure, demà sereu molta colla i molts per decidir. La meva opinió personal, pura i dura, és que les comes del Noufonts i del Noucreus estaran molt exposades, per tant, aneu en compte. Si fóssiu quatre, cap problema, es parla i ja està, però amb tanta gent, caldrà que algú faci de portantveu. Al Jordi i a la Cris els he vist força convençuts, al David, ja saps com és, "siempre p´alante". Avui a la cresta de la Serra Cavallera, a tan sols 2000 mts. hem hagut d´assegurar molt el pas i duiem els grampons posats des de la cota 1.600 aproximadament. Demà una pujada al Taga, per exemple, us podria omplir, ja que té un paquetot de neu al.lucionant. Jo he parlat amb el Jordi i li he dit que podrieu pujar a Pardines amb uns cotxes i deixar uns altres a Ribes, pujar el Taga pel Vilaró i baixar-lo per Ribes, és una ruta força complerta i gens exposada. És la meva opinió personal, com ja t´he dit, i no voldria influir en cap de les vostres decisions, perquè, pel que veig, aneu força persones amb experiència i seny. Aneu on aneu, gaudiu l´entorn, que està insuperable. Salut
Saturday 4 february 2006 - 22:54
Gracies per tot, ja ens veurem
Sunday 5 february 2006 - 22:27

Hola.

La excursión ha ido bien, no nos ha caído ningún alud. Ayer noche se empezó a hablar entre los seis ( Jordi C, Kris, Waldo, Nicky, Tonimd y yo ) que no irímos a Núria por el alto riesgo de aludes, y hoy al llegar los demás se ha confirmado ( Esunyen, Jam, Octane, Pratenc ).

Así, hemos ido los 10 ( la mitad de los que venían no han venido por los consejos de no salir a terreno nevado de los medios de comunicación ). Subida al Taga, y rpetición de la Serra Cavallera, incluido el Puig Estela. Hoy he visto un par de aludes que creo que ayer aun no estaban ( bueno, el alud no, los restos de haber habido uno ).

Mañana colgaré alguna galería y el relato,veo que Amunt! ya ha puesto uno con fotos de ayer. En la cima del Taga he visto el yeti, no esun monstruo de las nieves, sino un esquiador del MadTeam ( bueno, me ha visto a mí ), mientras que en la cima del Puig Estela, tres personas que conocían lo del MadTeam " por haber visto una pegatina " ...

En la cima del Taga, ha habido cava del Penedes ( aportado por Esunyen de su tierra ), cacaolat y palomitas ( aportadas por mi ), bombones ferrero rocher ( aportados por Jam ), chocolatinas " minitoblerones " aportadas por Waldo ( compradas ayer en andorra ), creo que me olvido algo...

Aunque la novedad, lo que las decenas de esquiadores miraban, no era otra cosa que a uno subiendo con un trineo y porteando fuera de la mochila, según he escuchado a otra gente, " un sac de crispetes ", hay quien he pillado fotografiándome a escondidas... eso si, lo que me he ahorrado al bajar desde el Taga de andar... ;-)

Apa, pronto muchasss fotosss :-) 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies