La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >CURSOS

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 6 march 2006 - 15:48:47

CURSOS

HOLA A TOHOM!!
Espero que els que hagin anat al Madstage famos, estigueu tots molt bé i us ho hageu passat de p.m.
Jo estic interesada a fer un curs d´alpinisme, per ampliar els meus coneixements, agafar experiencia i de passada coneixer a gent per fer sortides a cims, etc...
M´estic mirant els cursos de la ECEM a pont de suert perque m´ha parlat molt be. Aquesta setmana santa en fan de nivell 1 i nivell 2.
Peró voldria mirar algun lloc mes, per comparar i veure si em pot anar be algun.
Si algu esta interesat o te mes informacio, us agrairia que m´ho fesiu arrivar.
Moltes gracies!

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Monday 6 march 2006 - 21:54

Monday 6 march 2006 - 21:54
Hola, jo n´he fet un parell, un amb Giroguies (www.giroguies.com). Si ets una colla fins i tot te´l fan a mida (si truques, records al Severin!). L´altre el vam fer amb el GEIEG (www.geieg.net); en van fent de tant en tant. T´has d´anar informant.

Salut!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies