La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Puig Cerverís i Balandrau

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Sunday 19 march 2006 - 18:02:26

Puig Cerverís i Balandrau

Sortida al Puig Cerverís i al Balandrau, dissabte dia 18 de març de 2006. Trobada a Ribes a les 8 del matí, comencem a caminar a les 9,30 a la cota 1740 de la pista de Ribesaltes a Tregurà. Raquetes necessàries des del primer tram fins a la carena del Puig Cerverís, on el vent ha fet els seus estralls. A la pujada al cim pel llom no calen les raquetes (hi ha qui no se les torna a calçar fins a la tornada). La baixada fins el Puig Rodonell i la Serra de la Canya és ràpida, per una zona de neu ventada. El cordal d´aquesta serra presenta congestes de neu castigada, amb zones de gruixos importants. Jo em calço les raquetes, però la majoria del grup no. La Neus i la Susana sembla que levitin sobre la superfície, no s´ensorren ni un centímetre, al.lucinant. Passat el Coll dels Llenyassers, ja als peus del Balandrau, hi ha formada una cornisa sobre la coma, que evitem per l´esquerrra. El darrer tram de roques i neu té algun punt on cal clavar-hi la puntera (els grampons no surten de la motxilla en tot el dia). La baixada la fem amb boira, neu i vent de nord, saltant-nos el Puig Cerverís, ja que el resseguim per la part baixa del seu llom fins arribar a la pista que ens duu als cotxes. Excursió llarga, uns 18 quilòmetres, amb un desnivell positiu acumulat de 1.100 mts. i una durada, pels que arribem en el grup de cua, d´unes 9 hores.
Membres de l´excursió: Neus (Touanda), Xavier (Pratenc), Toni (Tonimid), Salvador (Runner007), Sergio (Alicuécano), Enric (Enrique) i Encarna de Madteam, i Susana, Santi, Jordi, Carles, Ion i Pep que s´ho miren des de fora, i un servidor.
La galeria de fotos és aquesta: http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/1915, i la ressenya ja la pujaré al llarg de la setmana. Salut i muntanyes

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Tuesday 21 march 2006 - 12:47

Sunday 19 march 2006 - 18:07
Glups, és la segona vegada que em passa: Toni = Tonimd
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 20 march 2006 - 21:47

Dades de la sortida facilitades per Runner007:

Distancia recorreguda ......................  18.14  Km

Durada ...........................................  8.59   Hores  Sortida ............................................  9.31   Hores  Cim     ............................................ 14.39   Hores  Arribada .........................................  18.30   Hores  Alçada sortida ................................   1720   Mts  Alçada Màxima ..............................    2585  Mts  Desnivell ........................................     865   Mts  Desnivell Acum...............................    1073   Mts

Monday 20 march 2006 - 22:11
Jo ja no m´ho miro des de fora. Des d´avui soc amelieyes a Madteam. I també he penjat les meves fotos de la sortida!
Monday 20 march 2006 - 22:15
Benvingut Pep!

Ja ets un dels "nostres"...

Tan aviat com baixi el pes de les fotos, les paso per mail....

Muaks!

Monday 20 march 2006 - 23:40
Nuria, et recomano el programa picasa, es super ràpid per transformar les fotos. Si tens dubtes m\´envies un mail! Gracies per la benvinguda! Pep
Tuesday 21 march 2006 - 12:41
Benvingut a la web....!!!!!      Te he deixat un missatge al teu blog...  (sobre un dubte que tinc amb el Picasa... )                Graçies...!!!! 

Pekas

Tuesday 21 march 2006 - 12:47

EOOOO!!!

Amunt: gràcies per les dades...molt interessants! I gràcies a runner007 també!
Pep: Benvingut, t´has deixat el blog molt  xulo!!
Núria: Ja tardes amb les fotos, eh?

Jo us passo les meves el cap de setmana

T.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies