La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pic de la dona i El Carlit

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 26 april 2006 - 22:47:37

Pic de la dona i El Carlit

M´ agradaria que hem donguessiu informació sobre l´ estat de la neu i possibles rutes per aquestes dos sortides.

La de Vallter la voldriem començar desde l´ estació d´ esquí de Vallter 200, per la portella de maulet i crestejar fins el pic de la dona, despres continuar la cresta i fer el cim de bastiments pel coll de la geganta, tornant a vallter.

La de Carlit, es la ascenció típica desde l´ estany de les bulloses i pujar al cim desde el coll colomer.

Gracies a tots.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Thursday 27 april 2006 - 22:34

Thursday 27 april 2006 - 10:01
Hola Gerard,
La del Pic de la Dona -Bastiments la vareig fer el Novembre passat amb bastanta neu, i per tant em vàren caler raquetes. De fet vaig fer tota la sortida amb raquetes, tot i que per pujar el pas del bou, et recomano que ho facis sense raquetes i com a molt grampons(hi ha força pedra...). ës una ruta preciosa i disfrutareu molt. Ara crec que com a molt et caldran grampons, i potser només per si de cas a la motxilla. Si vols pots trucar a l´alberg de muntanya que hi ha just abans d´arribar a les pistes de Vallter;allí t´informaran bé de l´estat de la neu. O si no al refugi d´Ulldeter, que encara t´assesoraran més. No tinc els telefons a mà però si et fiques a internet, els trobaràs.
Gràcies i sort!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 27 april 2006 - 12:49
moltes gràcies pol, sortim el diumenge per la nit i la començarem dilluns pel matí aixi que esperem neu dura i poder fer-la amb crampons, si vols vindre, només ho has de dir.
Thursday 27 april 2006 - 18:35

Bones Gerard!

Jo tb ho faré el dilluns, així que igual ens veiem per allí.
Estaré per allí ja el diumenge i dormiré a l´alberg que et comenta en Pol, és l´Hostatge d´Alta Muntanya Pastuira (Telf. 972136043 per si t´interesa).

Si et vols posar en contacte amb mi pel que sigui, el meu mail és: betelgeuse180381arrobayahoo.es

Apa, salut!

Thursday 27 april 2006 - 22:20

Thursday 27 april 2006 - 22:28

Thursday 27 april 2006 - 22:34
Hola gerar yo estuve el sabado pasado en bestimens, y deu nido la nieve que hay, el pic de la dona se veia bastante pelado de nieve,eso si muy blanda a media mañana.

saludos

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies