Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Este cap de setmana, ORENETA i jo, RAPAZ hem fet el corredor Estasen al Aneto. Després d?estar uns dies per Coronas, amb un temps fantàstic, el diumenge de tarda férem l?aproximació fins al primer estany de Coronas, i bivac a 2.630m.
El dilluns, a les 6 del matí, en marxa, i arribem a peu de corredor en poc més d?1 hora. Davant de nosaltres hi havien dos persones, que a mig camí, es desvien i comencen la ?petit black?, i per no esperar, fem el corredor normal, a l?esquerra. Molt bona neu en l?aproximació i al corredor, amb un tram de gel abans de la sortida d?uns tres metres. La sortida sense cornisa, i la cresta, en mixte. Com que feia vent, l?últim tram estava delicat.
Cim a les 9?10, amb tres esquiadors al cim, que ja baixaven. Quan l?Aneto està solitari es un gran cim. ![]()
Baixada pel coll de Coronas, delicat pel gel, però fàcil, i baixada fins al bivac en poc mes d?hora i mitja.
Toc d?atenció: A Coronas, durant el cap de setmana, hi havia mes de 50 cotxes. Al refugi, la gent dormint per terra, i al matí el guarda tombant tendes de campanya que havien deixat plantades. Un escàndol.
En principi, jo no estic a favor de que es flete en autobús, però vist això, el bus crec que deuria funcionar des de ja mateix, per tal d?evitar aquestes aglomeracions.
Si algú vol mes fotos o info, que ho diga.
Salut
2 Respuestas
Última respuesta Thursday 4 may 2006 - 21:34
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.