La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >CORREDOR ESTASEN AL ANETO

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 3 may 2006 - 12:55:12

CORREDOR ESTASEN AL ANETO

Este cap de setmana, ORENETA i jo, RAPAZ hem fet el corredor Estasen al Aneto. Després d?estar uns dies per Coronas, amb un temps fantàstic, el diumenge de tarda férem l?aproximació fins al primer estany de Coronas, i bivac a 2.630m.

El dilluns, a les 6 del matí, en marxa, i arribem a peu de corredor en poc més d?1 hora. Davant de nosaltres hi havien dos persones, que a mig camí, es desvien i comencen la ?petit black?, i per no esperar, fem el corredor normal, a l?esquerra. Molt bona neu en l?aproximació i al corredor, amb un tram de gel abans de la sortida d?uns tres metres. La sortida sense cornisa, i la cresta, en mixte. Com que feia vent, l?últim tram estava delicat.

Cim a les 9?10, amb tres esquiadors al cim, que ja baixaven. Quan l?Aneto està solitari es un gran cim.

Baixada pel coll de Coronas, delicat pel gel, però fàcil, i baixada fins al bivac en poc mes d?hora i mitja.

Toc d?atenció: A Coronas, durant el cap de setmana, hi havia mes de 50 cotxes. Al refugi, la gent dormint per terra, i al matí el guarda tombant tendes de campanya que havien deixat plantades. Un escàndol.

En principi, jo no estic a favor de que es flete en autobús, però vist això, el bus crec que deuria funcionar des de ja mateix, per tal d?evitar aquestes aglomeracions.

Si algú vol mes fotos o info, que ho diga.

Salut

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Thursday 4 may 2006 - 21:34

Thursday 4 may 2006 - 17:07
Ola!

Nosotros tambien subimos ao pico Aneto pelo corredor Estasen e Petit Black en Domingo e lo havemos passado muy bien.
Muy bom tempo. Ceu azul e nenhum vento.
Tambem estivemos solos en la cumbre. Por um ratito!
Foi interessante ver muitas personas de ski subindo por la normal, ja que por el estasen solo iamos nos.

Delicada la arista desde el petit black, por lo hielo. Para mim IIº grado, ja q n se puede vacilar

Podem ver las fotos em: http://spaces.msn.com/limpaneves/photos/

Uma actividade muy, muy buena.

Saudações Montanheiras
Fred.Nunes

ps: Perdonem meu espanhol, sou de portugal!

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 4 may 2006 - 21:34
Ola!

Sem problema com o seu espanhol...por aquí tambem falamos um poquinho de "portunhol"...

Temos visto agora mesmo as suas fotos. Ovriu-nos boca de facer o Petit-Black na proxima....Parabens! um bom equipe!!

Coindidindo com vocés, o corredor Estasen (o qualquer das variantes) é o caminho ideal para chegar a cima do Aneto praticamente em "solitario".

A por a proxima ascençao!!!

Muitas salutaçoes!!

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies