La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pedraforca

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 5 june 2006 - 13:07:56

Pedraforca

Ruta Circular al Pedraforca (pollegó superior) des de Gòsol, pel la Coma dels Caners, Coma de les Set Fonts, Serrat i Canal del Verdet; descens per la Tartera de Gòsol i Serra de la Tossa.

La ruta te 1.200 m de desnivell i uns 12 Km de recorregut, la Nicky i jo hi vam estar 8 hores amb parades incloses.

El primer tram, un cop s´ha sortit del pople i fins arribar al Coll del Verdet és molt solitari. Cal portar aigua ja que les Set Fonts en realitat són brolladors arran de terra, a més sols hi havia aigua en quatre. 

El dia va ser esplèndit, amb molt de sol però amb un ventet suficient per a no fer-nos suar massa. Una mica de calitxa que enterbolia les vistes a llarga distància un munt de gent de tota mena al cim, així que foto de rigor i a la recerca de llocs més tranquils. 

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Monday 5 june 2006 - 15:03

Monday 5 june 2006 - 15:03
Ei Toni , estavem pensant d´anar al Pedraforca d´aquí a un parell de setmanes i encara no tenim decidit si fer el Pollegó Superior des del mirador de Gresolet o des de Gosol i, com que segurament tindrem el temps limitat, em convindria que em donessis el temps estimatiu de marxa.
També voldria saber com està la pedrera de Gosol, doncs jo no l´he baixat mai. És més llarga que la de Saldes, oi? I és tan trencada?
Si m´ho pots contestar, tant me fa aquí mateix com la meva adreça personal. Gràcies.
Una abraçada,

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies