La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Cervino

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 6 september 2006 - 10:11:05

Cervino

Buenos dias.
La semana del 12 de octubre vamos a ir al cervino por la Lion. Me gustaria saber si alguien lo ha echo en esa época y bien, si hay algun consejo al respeto. Me he echo un extenso dossier con todas las opiniones vertidas en el foro al largo de los años, y solo me falta alguna informacion de la subida en octubre.

Muchas gracias.

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Thursday 7 september 2006 - 14:09

Wednesday 6 september 2006 - 23:59
ruye?
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 7 september 2006 - 07:22

Si?¿?

Vinyet és un nom preciós, però crec que no ens coneixem.

Thursday 7 september 2006 - 09:46
perdona,
tinc un conegut duatleta i muntanyero amb el mateix nom i la mateixa inicial de cognom, que signa igual les coses.

Si david p o mirlo llegeixen això... que tallin aquests dos posts i així queda neta la conversa per poder parla només del cervino.No seria censura...sino... neteja :)

sort!

Thursday 7 september 2006 - 10:18
No cal borrar res, almenys així es veu moviment al post...Amb la quantitat d´entrades que hi ha al fòrum per cervino i matterhorn i un cop que em decideixo....res de res. A veure si encarà m´hauré d´acollonir per voler-hi anar a l´octubre?¿? Bé, el cap de setmana vinent anem a fer la cresta de Salenques...hi ha algú que l´hagi fet en aquesta època???jajajajaja. Estic agafant psicòsis climàtica galopant.  
Thursday 7 september 2006 - 10:28
jeje... d´acord... ho feia per tu... per no embrutar-te el fil amb coses que ni van ni venen. Si hagués estat una trobada via post, encara hagués fet certa gràcia i potser algun sensiblero s´hagués emocionat jejejeje.

La salenques lhe feta a  mitjanç d´agost. Depém de l´any el clima és similar. A septembre per aquella zona potser agafes " el segon estiu" i t´estalvies els típics plugims de mitja tarda que solen caure a finals d´agost. Tot i que el temps està ben foll!!!!!!

Nosaltres duiem a la motxileta un forro gruixut, una bandana, el sac ferrino ultralight i una funda  de vivac. Per si et pot servir d´orientació.

Del cervino no et puc donar cap apunt personal...he de menjar moltes sopetes.

que la disfrutis!!!!!!!!

Thursday 7 september 2006 - 10:34

La salenques la vem intentar al juliol però a mig camí el temps ens va obligar a desfer-la.

...crec que avui no tinc ganes de treballar!

PD: per cert, m´he buscat una foto on estic ben guapet però no em puja al meu perfil ( suposo que queda clar que estic intentant lligar (  ) ) que potser tarda uns dies a actualitzar-se el tema foto?

Thursday 7 september 2006 - 13:07
Bones!!!

Salenques: Bona opció anar-hi ara, el temps et pot acompanyar, anem cap al segon estiu..... a més es bo que no piqui massa el sol! les reserves d´aigua s´acaben aviat! pots agafar-ne just abans d´entra a la cresta i al glaciar de l´aneto, pel mig res de res! ara està tot molt sec.  Ah!!! i es una matada el descens de l´aneto a l´estiu! tot alló es un pedregar! no et caldrà ni piolet ni crampons, aixó si, agafa el cutre-tex....pensa que sempre pots abandonar desde el margalida cap a Corones... i troves vivacs per tot arreu. Sort!

Cervino: Mira-t´ho be, per que si segueix fent molta calor, els desprendiments de pedres son impresionants! nosaltres ho vam fer fa 3 anys, al mes d´agost, i era un continu d´allaus de pedres! i pel clima, has d´anar, a finals d´agost tens la epoca de plujes, ara crec que es  calma, però tot i aixó pots trobar-te que en amb una bona previsió, que tinguis el tipic nubol al cim que et fot la festa!Sort igualment i compte amb les pedres!

Aspavil

Thursday 7 september 2006 - 14:09
Informa´t bé pq la via està molt trencada, falten moltes de les cordes i escales que hi havia hagut i el refugi Carrel està tancat i barrat

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies