La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >pista vall ferrera

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 6 september 2006 - 17:13:32

pista vall ferrera

hola foreros.

pos eso que aquest cap de setman volem ana a fer la pica d´estats(si el tmps ens deix )i voldria saber si la pista que puja fins al refu de la vall ferrera esta oberta,si amb un turisme(renault clio) si pot pujar be,etc...

moltes gracies

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Thursday 7 september 2006 - 15:05

Wednesday 6 september 2006 - 17:40
Mirat el temps d´aquest cap de setmana si vols pujar a la Pica perquè em sembla que no hi ha gaire bon pronòstic.

La pista esta oberta fins a un pla (no recordo el nom) on hi ha una cadena i ja només poden passar els taxis i els del refugi. Des d´aquell pla tens 20 minuts al refugi i 10 minuts al Pla de Boet, on acaba la pista i la vall.

Per pujar amb el cotxe és possible, ara no es puja bé ni de bon tros. La pista esta molt destrossada i s´ha d´anar amb moolt de compte. Jo vaig pujar al juliol i ho vaig fer amb els taxis per no patir amb el cotxe.

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 6 september 2006 - 18:14
Hola Chipie Climb,

Fa tres setmanes estava oberta. Fins el primer aparcament no tindras problemes (és on es queden la majoria de cotxes). Però per arribar a la cadena de dalt, hi ha alguns trams on la pista està una mica més xunga...  
Nosaltres vam pujar amb 4x4 i vam trobar alguns turismes una mica més avall de la cadena . (Sinó sempre et queda l´opció dels taxis$$$)

Que vagi bé!!

Thursday 7 september 2006 - 14:39

Hola Chipie Climb.

Estuve el pasado fin de semana y la pista está muy deteriorada comparado con otras ocasiones, seguramente debido a las lluvias. Antes había una media hora de camino, ahora roza la hora de duración. Bajando había un W Polo con el capó abierto, a mí también se me paró el motor. Se puede subir con paciencia y siempre que no tengas un especial cariño a tu vehículo.

Hasta el primer aparcamiento (Pla de la Farga) está en mejor estado. Más adelante viene el del Pla de la Selva y finalmente el último, llamado La Molinassa, situado a un cuarto de hora del refugio. En éste es donde para el 95% de la gente.

Sobre los taxis, ni idea, nunca he visto nunguno por allí.

Apa siau!!!

Thursday 7 september 2006 - 15:05
Ei!
Jo vaig anar amb en zodiaco la setmana passada, però en un altre cotxe.  Si vas a poc a poc, no has de tenir cap problema, la pista esta fotuda, però pots transitar amb turisme sense més dificultat.

Que vagi molt bé i compte que o pinta gaire bé la meteo!!

Salut
T.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies