Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
![]()
![]()
![]()
Hola "Populi"! Dissabte 30 de Septembre va ser un dia farcit de sensacions, vam sortir tota la familia cap a la V Fira del Llibre de Muntanya, que aquest any tenia lloc a Tavertet. Com cada any, les mateixes editorials de sempre, i les mateixes cares de sempre, excepte....no!...."esa cara, esos ojos!!"...."Pekas!!". Malgrat estar molt enfainat, el company Pekas ens va brindar uns minuts de gloria i vam estar parlant amb ell...em sembla que havia dormit poc...A banda de la trobada cal esmentar, circuït de ponies pels mes petits
... i la gran "macrotirolina" que van muntar en un dels cingles( amb vistes privilegiades del panta de Sau![]()
![]()
!!
Jo com a provador oficial vaig tenir el plaer de provar-la i us asseguro que impressionava.
Cap a la hora de dinar, vam anar a St. Julia de Cabrera on vam deixar el cotxe i vam iniciar l´ascens pel coll de Brams al Santuari de Cabrera, el dia era molt calitjos i la vista no era de les millors, però paga la pena d´anar-hi. Vam pujar per el cami de les "marrades" i vam baixar per les "mitiques escales
que ja es troben molt mes arreglades i no suposen tant perill com abans....Cap a les 17:30h tornavem a estar en el cotxe on els nens s´havien guanyat un bon "Trinaranjus"...
Diada familiar i aventurera..![]()
Salut........Peluo i familia
1 Respuestas
Última respuesta Tuesday 3 october 2006 - 15:50
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.