La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >SORTIDES DISSABTES A MUNTANYA

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 4 october 2006 - 18:56:34

SORTIDES DISSABTES A MUNTANYA

SOM UN GRUPET DE JOVES DE 28-36 QUE FEM SORTIDES ELS DISSABTES A MUNTANYA I ENS VOLEM AMPLIAR. PER AQUEST DISSABTE FAREM EL COSTA
CABIROLERA DE 2.600 M AL CADI. SI ALGU ES VOL AFEGIR ???

dopbcn@yahoo.es

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Friday 6 october 2006 - 00:17

Thursday 5 october 2006 - 11:23
Hola David,

Bona proposta.  Aquest dissabte no puc. Però segur que et donaré un toque per algun altre finde.

Fins aviat!

ninnanna ^_^

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 5 october 2006 - 22:07
oh!interestante lo mismo digo me apunto tu direccion y  ya te escribo para otra, que vaya bien

Friday 6 october 2006 - 00:17
Ei, s´ha d´estar dins de la franja d´edat indicada, hi ha algun marge de tolerància concret o és open? jeje

Val a dir que per a la Serra del Cadí i adjacents gairebé sempre estic a punt, però aquest dissabte precisament no em va bé i ja estic quedant per diumenge.

Per cert, si algú aquest diumenge no té on dar-la que ho digui i si ja hem acabat de concretar li passo la sortida.

Apa anar-hi anant

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies