La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pica d´estats - grampons

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Friday 6 october 2006 - 13:18:54

Pica d´estats - grampons

Bon dia a tothom,

m´agradaria a veure que em podeu dir si és necessari l´utilització dels grampons per fer la pica la setmana vinent, tinc present que ningú te una una bola màgica per veure el temps que farà, però si que crec amb l´experiencia de les persones i segurament em podreu donar la vostra opinió. És per el tema de sempre, portar la motxilla més o menys carregada i també és clar per llogar-los per els meus companys.

Salut!!!

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 6 october 2006 - 16:10

Friday 6 october 2006 - 15:43
Jo per si de cas els portaria, tampoc és le que pesen, i sempre hi vas més segur. Jo hi vaig anar fa dos anys a l´agost, i també vam llogar piolet. La veritat es que ens va anar força bé perque vam ser dels primers, i tot i que estar marcadíssim, algun tros en donar molta més seguretat.
Has de saber que nosaltrem sempre pequem de precaiguts, pero millor així, que hi ha moltes muntanyes per pujar.
Pero ara no sé que tal estar de neu.
Bona Sort.

Ocultar todas las respuestas      
Friday 6 october 2006 - 15:46
Torno a ser jo, me estivocat. Em pensava que havia llegit aneto,
Ja tinc ganes de plegar ,

Jo a la pica no en vaig portar, pero era en ple agost, i no hi havia res de neu, i la glacera de darrera, caca de vaca !!!!

perdona pero el divendres arribo fatal

Friday 6 october 2006 - 16:08
Gràcies per l´aclaració, jo vaig pujar a l´Aneto al juriol i crec que és necessari dur grampons i piolet, pel que dius...et dona molta seguretat...suposo que a la pica si no neva no hi haurà cap mena de problema...ja us ho dire.

Friday 6 october 2006 - 16:10
A alguna webcam d´andorra ja es veu neu. Jo els duria o trucaria al refugi de Vall Ferrera.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies