La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Via ITZI (Pared de les Agudes) - MONTSENY

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Sunday 5 november 2006 - 21:25:04

Via ITZI (Pared de les Agudes) - MONTSENY

Hola a tots!

El passat dimecres, en Juli, la Vicki i un servidor ens vàrem escapar al Montseny per estrenar aquesta nova via oberta per l´amic Trabalon.

La via és ideal per iniciar-se en el món de les semi-equipades.

Amb una líniea ben trobada, té 4 llargs força macos, amb pasos aillats entretinguts.

Permet entrenar-nos a posar friends i tascons, tant per reforçar les reunions com per posar assegurances intermitges.

En aquesta época, té l´alicient de veure el Montseny en un esclat de colors.

Moltes felicitats a tots dos, Lluís i Pau.

PD1: Aprofitant l´escalada, vaig poder "ensumar" una via sobre plaques força verticals.... igual m´escapo aquests dies i obro alguna cosa.... ja us tindré informats!

PD2: Lluís.... a la R3 hi han dos spits... un de la Itzi ... i un altre més a la dreta.... és d´una altre via?

Adéu!

expandir todo contraer todo 9 Respuestas Última respuesta Tuesday 7 november 2006 - 22:05

Sunday 5 november 2006 - 22:47
Holaa.
Doncs si l´has trobat en un bloc a una canal molt ample i a la vora dreta on s´acaba la canal i hi ha barranc  penso que es la 3a R d´una via que vaig obrir fa uns 3 mesos, vaig col.locar un espit, i per la foto del 3er llarg de la Itzi em sembla que en aquest llarg es trepitjen...em sona pel sostret i la molsa fosca, adeww

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 november 2006 - 23:03
Segons la foto que vaig fer, el llarg em sembla el mateix que el de la itzi oi?¿ no n´estic segur. Aquest és l´espit que vam colocar, es el que vols dir?saluts
Monday 6 november 2006 - 00:08
No, de fet no és el mateix spit pq la xapa es diferent.

Quina via vas obrir......?,  per on va....?

Està equipada....?

ho dic per no trepitjar-te-la jo ... jejeje!

Chao!

Monday 6 november 2006 - 10:27
Ultimament he vist alguna expansió per molts llocs de les agudes, hi ha varies vies obertes. La meva comença a l´arbre que hi ha enmig de la canal que trobarem si pasem de llarg el peu de via de l´home ocell. Es tot el mur recte cap amunt i hi ha dos espits (un no esta gaire bé), i ala R dos més. El 2on comença a una etsreta canal i un arbre, hi ha un parell o tres de claus, i vas a parar a l´espit de la foto. El 3er llarg basicament és el de la foto i fa uns 35 metres i no hi ha res posat. El 4rt llarg és una grimpada per uns blocs, típica de les agudes.Adewww
Monday 6 november 2006 - 20:23
Ara que l´has descrit, ja sé quina via és ..... i a més a més, l´escalat!

Resulta que fa 1 any i pico.... anàvem a fer "El Vol de l´Home Ocell"..... per primera vegada... i ens vam confondre ..... total que vam fer la teva via convencuts que estavem escalant l´Home Ocell...

Fins a la meitat no ens vàrem adonar, però decidirem acabar-la fins d´alt.

Quines coses!

Per cert... ja l´hi has posat nom...?

Ah! ... i ja tinc vista la línia que vull obrir.....

Adéu!

Monday 6 november 2006 - 22:11

Mira tu per on!jajaj
bueno, encara no té nom...l´he de netejar una mica, tallar algunes branques, roques sueltes, i equipar una mica més, pero tinc l´espitador reventat ja...
Tu hi vas gaire a agudes? jo hi vaig sol casi sempre...els escaladors que conec no els hi mola...ells s´ho perden, la veritat es que hi ha algun pany de paret maco, ja diras algo. Salut!

Monday 6 november 2006 - 22:27
upsss, acabo de llegir "1 any i pico"... no parlem de la mateixa, crec que parles d´una que hi ha un espit a 2 metres de terra entre uns arbres, no se que es...una via suposo.adeww
Tuesday 7 november 2006 - 21:59
Hola Mandala!!

La tercera reunió de la via Itzi, es pot dir que la ultima, perque el 4 llarg es una grimpada, es troba en un bloc situat al final de les dificultats de l´aresta. Si que hi ha un altre espit al bloc, pero no se de quina via es, a no se que sigui la continuació
d´una via que vàrem mig fer el primer dia que anavem a fer la via Itzi i que surt a la canal que hi ha a l´esquerra del vol de l´Home Ocell. Varem fer 3 llargs fins a la canal que queda a la dreta de la  de la Itzi i es a la part mitja on surt aquesta via. estava equipada amb claus antics i un espit a cada R. Es aquesta la vostra via??? Per la foto em sembla que si, que es la via que varem fer el primer dia. Oi que al primer llarg acabes sortint per una xemeneia una mica herbosa y despres hi ha una placa amb un clau??? Per la foto que m´ensenyes em sembla que la vostra via es precisament aquesta que varem fer, oi???

La via Itzi queda més a l´esquerra, s´accedeix desde una canal bastant mes a l´esquerra del vol de l´Home Ocell que es precisament on mora la que crec que es la vostra via.

Ei Pere!!!!!!!! Merci per les felicitacions!!!!!!!!!!!!!!!!!! Me n´alegro que us agrades!!

Tuesday 7 november 2006 - 22:05
Ei MAndala!!

Perdona, ara llegint aquest post si que ho veig perfectament. Varem fer la part inferior de la vostra via fins a la canal el primer dia que varem anar. Al sortir varem veure la linia de la Itzi i per aixo vàrem decidir probar un altre dia.
La vostra via, la segona part comença en una arbrot enorme que hi ha al capdamunt de la canal a on hi ha uns sostres. La vostra via suposo que esquiva aquests per l´esquerra i va a parar a una canal de sortida que surt al bloc de l´aresta on vareu colocar un espit. Doncs be company, ara n´hi ha dos!!! Es en aquest punt on es creuen les nostres vies i el 4 llarg de sortida es comu que es la grimpadeta final.

Ei que si company???

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies