La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Escapadeta al Puigsacalm(1515m.) Divendres 03/11/0...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 7 november 2006 - 12:03:55

Escapadeta al Puigsacalm(1515m.) Divendres 03/11/06.

Hola a tots! He anat llegint en diverses piades lo maco que estan els boscos aquesta tardor, doncs be..no us perdeu la zona del Puigsacalm si realment us agraden aquest tipus de paisatges. Divendres passat vaig tenir festa i vaig pujar pel coll de Bracons fins a la corba on es pot aparcar el cotxe( compte amb el transit que hi ha de camions per aquesta carretera). El dia era precios, i com a mi m´agrada no vaig trobar a ningu pel cami. Només dalt el cim va apareixer un altre solitari muntanyenc. La vista era immensa i pagava la pena deixar volar la immaginacio per aquells boscos plens de fulles caigudes. Excursio molt recomanable per anar amb la familia. Passant el dia pels voltants de la font Tornadissa.
Vull agraïr al company Amunt la seva ressenya que va pujar sobre aquesta zona que em va anar molt be.
Salut
 Peluo

expandir todo contraer todo 1 Respuestas Última respuesta Tuesday 7 november 2006 - 12:57

Tuesday 7 november 2006 - 12:57
Tens tota la rao, es un lloc magnific per aquestas dades, al any pasat vaig fer una ruta circular a primes de novembre i el bosc estava amb uns colors i una llum extraordinaria.

salu2

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies