La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Matinal a la Serra d´Ensija

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 13 november 2006 - 11:09:19

Matinal a la Serra d´Ensija

Aquest Diumenge em anat al cim del Cap Llizet, punt culminat de la Serra d´Ensija, pujada desde la Pleta per la Font Freda, refugi Delgado Ubeda y cim, tornada per la carena (molt facil) fins al cim de la Roca Blanca y desde aqui per un corriol de vegadas poc marcat pero sense perdua fins al coll del Portet y desde aqui seguint la pista fins arriba a la Pleta, total sis horas contant paradas, bastantes contant el numeros grup que erem, 24 persones.
Bonic cim y bones perspectives del prepirineu catala.
Tot net de neu y desde el cim se apreciaba que el Pirineu tambe estaba ven pelat.
salu2

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Wednesday 15 november 2006 - 23:09

Monday 13 november 2006 - 11:13
T´he fet una consulta a l´altre post, però ara ja sé qui ereu, doncs quan nosaltres vam arribar dalt de la Roca Blanca (pujàvem per Les Llosanques) estaveu baixant en direcció a la font. Una bona colla, sí senyor. Salut i muntanyes
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 13 november 2006 - 11:20
Hola de nou Amunt, al cim no vaig mira la hora  pero contant que sortiem al voltan de les 9´30 conte que serien al voltant de les 11´30 mes o menys, erem un grup molt numeros, 24 persones, nomes vem veure un grup de cuatre persones que baixanvan correns y unaltre grup de cuatre que anavent davant nostre.
Quina llastima no habernos trovat ¡¡¡¡¡¡¡¡.
salu2

Tuesday 14 november 2006 - 16:16
Jo hi vaig estar per tots sants, també en circular des del sud, començant al trecall que va a Peguera i seguint per Ferrús i les llosanques. A banda de Roca Blanca i Cap Llitzet, vaig fer el Creu de Ferro i baixar pel dret a trobar el viarany que transcorre per la rasa que condueix als pedragasos i al cotxe.

Només vaig trobar dons nois prop del cim que venien de la Font Freda i, entre pitus i flautes vaig invertir-hi cinc hores.

Com que vaig anotar els diferents temps de pas, així que tingui una estona en faré una resenya breu que complementi la que vaig fer el desembre passat en hivernal. Per cert, si pengeu fotos, Capitatro o Amunt, igual us en demano alguna per il·lustrar les dades, doncs jo ara no en vaig fer i nomes en tinc amb neu.
Vinga, anar-hi anant

Tuesday 14 november 2006 - 16:58
Hola Narhinan, no tenia pensat penjar cap foto pero si les necesites no tens mes que demanarles i te les enviare per correu, triare 4 o 5 de les mes adients, i ha una panoramica de 360º que ha quedat cuasi be per si vols posarla. El meu correu es familiaymiguel@terra.es.

Per cert com esta la baixada desde la Creu de Ferro?¿ Ens agradaria fer un dia el mateix recorregut que tu i teniem dubtes sobre la baixada.

salu2

Wednesday 15 november 2006 - 00:32
Ei Capitatro, la baixada de la Serra d´Ensija fins al Pla de la Creu de Fumanya, pels Pedragassos, no presenta cap dificultat. Des del refugi Delgado Ubeda primer s´ha de fer com si anessis cap a la Font Freda, i abans d´arribar a la rasa desviar-se cap a l´esquerra (sud) fins al coll que es veu al fons. El destí es prou evident i, a més, uns 10 o 15 metres per sobre la rasa hi ha un viarany més o menys definit i, actualment, senyalat amb estaques marcades en taronja. Des del coll, una vegada passat el cable pel bestiar, la rasa baixa decidida, però per la dreta de seguida veuràs un viarany prou evident que et durà fins baix, just on el camí que bé de Fígols i Fumanya es bifurca.
Si fas el Creu de Ferro, el millor es tornar seguint el cable fins al coll esmentat, encara que si fas com jo que aviat vaig optar per baixar pel dret, si procures tendir un xic a la dreta també aniràs a parar a la mateixa rasa i al viarany.

Per lo de les  ja t´envio un mail (si funciona la meva adreça Madteam que fa dies que em torna el correus) o bé ho faria demà des de la feina.
Vagi bé

Wednesday 15 november 2006 - 08:04
Al vespre, sens falta, penjo la galeria. Salut i muntanyes
Wednesday 15 november 2006 - 22:28

Paraula complerta: http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/2611
Aquí teniu la galeria de diumenge. La foto nº.: 12 mostra la pala per on baixava el grup d´en Capitatro quan nosaltres hi vam arribar a la Roca Blanca. Salut i muntanyes

Wednesday 15 november 2006 - 23:09
collo........va anar de un pel,una llastima, la baixada per la pala va ser molt maca, menys per un parell que venien, no estaban acostumats a la montanya i tota la baixada fins el coll del Portet anaven remugant.

salu2

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies