Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Si mai us demanen que es una aresta brucs, ensenyeu una foto de la talaia gran per la seva vessant sud i ho entendran! Quina aresta tant estetica.
La aresta brucs més llarga que he fet fins el moment. D´aquelles vies relaxades en que no pares de cavalcar per un entorn superb. Actualment ha estat reequipada per parabolts del 8, així que ara ja no si val alló de: ui no que hi ha uns burils que fan por!
El grau obligat no crec que superi el V- i el tram d´Ae li dona el toc de pati a la via!
Nosaltres la vam fer amb 5 llargs. Un cop a dalt es rapela cap el coll amb la Talaia petita i després un altre ràpel en direcció oest.
No us la perdeu!
3 Respuestas
Última respuesta Sunday 24 december 2006 - 18:12
eiii bones Llong!
s´ha de portar material per aquesta via? l´aproximació es fa bé? té bona pinta i és en un racó de Montserrat que encara no he visitat i m´agradaria fer-la...
La vaig fer fa uns mesos i vam necesitar alguna plaqueta recuperable i algun cordino pel llarg d´artificial. La resta de la via està reequipada amb parabolts.
L´aproximació és de les més llargues de Montserrat, però val la pena la caminata per tal de poder escalar en una de les zones més tranquil·les, salvatges i desconegudes de Montserrat ![]()
Lis ![]()
Ei bou! Crec que et de Manresa no? Aquí va un altre vilatano
Doncs la Cervera-Raul no vaig necessitar res de material "extra", inclus els estreps no els vaig fer servir! Es pot fer en A0.
Val la pena fer el pateig per escalar en aquest entorn montserratí. No te desperdici!
Disfruteu-la!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.