La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Propuesta: Tosa Plana de Lles

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 17 january 2007 - 15:18:53

Propuesta: Tosa Plana de Lles

Ascenció al Tosa Plana de Lles des del Refugi de Cap de Rec

Que: Excursionisme
donde: Cerdanya
cuando: 2007-2-3 a 2007-2-4

Más Informacion: Tosa Plana de Lles

boreal

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Friday 26 january 2007 - 14:38

Sunday 21 january 2007 - 11:24
Pues me encantaría participar pero ese sábado tengo examen.

Saludillos

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 21 january 2007 - 18:36
Bones, a mi també m´agradaria venir, però primer he de parlar-ho amb la family. Penses fer l´ascensió amb raquetes? si aquesta setmana neva, suposo que caldrà raquetes o si més no grampons i piolet. Jo vaig estar-hi fins el clot de l´Orri per Nadal i amb prou feines hi havia quatre clapes de neu, però suposo que axiò canviarà si el temps per fi canvia. Bé, ja diràs algo sobre material a dur. Si em decideixo, t´ho faig saber el més aviat possible.

Marià

Monday 22 january 2007 - 11:58

Hola,

a veritat és que amb sort podrem fer servir raquetes (amb molta sort), havia pensat realitzar l´ascenció sense raquetes o amb raquetes depenent la neu, i per si decàs també portar grampos (mai se sap si al últim tros la poqueta neu està molt transformada).Si al final vols venir diga-m´ho per si vols dormir al refugi de Cap de Rec, per fer les reserves.

Salut!

Thursday 25 january 2007 - 09:28
Hola de nou:  vindré si no em surt res extraordinari (grips,arrofredats....), però no faré nit al refugi, perquè disposo d´allotjament a la Seu i fins al Cap del Rec és una horeta. Et passo el meu mail : mbetriu2@xtec.cat  per si em vols passar el mòbil. El meu és 647234497, per estar en contacte per si passa res. Quant a l´excursió, per quin intinerari penses pujar? el coneixes bé? Crec q amb les nevades últimes es podrà usar raquetes, què en penses?
Grampons, doncs porsiaca...

Fins un altra
Marià

Friday 26 january 2007 - 14:38
Hola Marià,   Hi han petits canvis per a la sortida del Tossa Plana de Lles, he trucat al refugi de Cap de Rec hi el tenen totalment ple fins al finals de febrer, llavors l´Albert (altre noi que ve) i jo hem pensat de passar la nit del dissabte al regufi dels Llacs de la Pera, des de aquí l´aproximació al cim és una mica més llarga però bueno...   En el cas que t´ho també volguesis venir al refugi dels Estanys de la Pera les dades són aquestes (nosaltres ja hem reservat):  
ADREÇA DE CONTACTE: Emilio Luís Amor Jimenez (Refugi ESTANYS DE LA PERA)
Pompeu Fabra 10 B 2n 2a
17520 - Puigcerdà
Telèfon mòbil: 628 750 099
Telèfon fixe: 972 140 559
Telèfon fixe: 973 293 108 - Refugi
GUARDA: Emilio Luís Amor Jimenez

Per una altra banda,  havia pensat de fer el cim per la carena que comença per el Pla de les Someres.

Dissabte:

Arribar al refugi de Cap de Rec i deixar el cotxe.

Aproximació per a dormir al Refugi dels Estanys de la Pera.

Diumenge:

Fer el Tossa Plana de Lles i després tornar al refugi de Cap de Rec.

Si no vols venir al refugi dels llacs de la Pera, podem quedar a una hora al refugi del Pradell.

Ja em diràs alguna cosa.

Salut!

Verònica
Tel:663023370

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies