La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Serra de Boumort

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 19 february 2007 - 14:35:25

Serra de Boumort

Hola, el cap de setmana del 3 d´abril vaig a la serra de Boumort. Sabeu d´excursions per la zona que no sigui la pujada al Cap i que no s´hagi de fer un desnivell molt gran (tinc a la dona embarassada de 3 mesos)? Gràcies.

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 20 february 2007 - 19:31

Monday 19 february 2007 - 17:31

És una zona a la que tinc intenció d´anar-hi aviat i més després de llegir un llibre que em sembla molt recomanable: Serra del Boumort i muntanyes veïnes, de Manuel Cortès Ribelles, Cossetània edicions. També em sembla molt útil el nou mapa de Editorial Piolet, Serra de Boumort, són 2 mapes 1:20.000.
Que vagi bé

Ocultar todas las respuestas      
Monday 19 february 2007 - 18:30
El mapa ja el tinc, però respecte al llibre em sembla una mica car fer la despesa per anar només un cap de setmana, però bé, m´ho pensaré. Gràcies.
Tuesday 20 february 2007 - 11:36
Per quina part de boumort entraras ¿? m´imagino que per hortoneda no ¿?
Jo acostumo a entrenar curses de muntanya per la zona... no hi ha gaires rutes marcades apart de les pistes que hi ha..... Però si estas dormint aprop de la pobla de segur pots pujar al roc de pessonada, on tens unes vistes espectaculars del llac de sant antoni, pujar a Sant corneli des de la pista aramunt-tremp hi ha un desvio amb unes vistes molt maques....
Des l´antena de claverol hi ha un corriol que carena tota la serralada de dalt que no té gaire desnivell i és mol maco.
Una altra opció que no és boumort però està aprop també, es fer el barranc, camí de montsor, que surt al costat de la ctra la pobla segur-sort a un km de la pobla direcció sort, que és un recorregut molt macu que puja fins el poble abandonat de montsor...
Com ja veus alternatives hi ha, però pels voltants, a la zona de boumort m´imagino que si tens un 4x4 podràs anar per les pistes i si trobes neu, caminar i fer una volta be maca, per allí hi ha molts voltors,porc senglars,etc.. ja que normalment no hi va quasi ningú...
Si vols informació d´alguna altra cosa , on anar a menjar,etc... també et puc recomanar llocs...
El meu email és davidc1972@gmail.com

Tuesday 20 february 2007 - 19:31

Moltes Gràcies per la informació. Si, entro per Hortoneda i dormiré a Pont de Claverol. Probablement t´escrigui un correu per demanar més informació.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies