La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Propuesta: CADINELL 2.112 M

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Saturday 3 march 2007 - 18:08:05

Propuesta: CADINELL 2.112 M

VOLEM FORMAR GRUP DE JOVES DE NIVELL MIG DE 30-35 ANYS PER SORTIR A MUNTANYA I FER ACTIVITATS. ANIMEU-VOS.

Lugar / Zona: CADI

tipo de actividad: SENDERISME

Fechas: 2007-3-10 a 2007-3-10

Puedes ver más informacion entrando aqui

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Thursday 8 march 2007 - 14:26

Sunday 4 march 2007 - 07:56

Hola Jo   tinc 36 em paso 1 any je je pero  mes o menys estic en forma asi que   si podeu comtar amb mi   em podieu  informar de    alguna activitat si sortiu  jo sempre  intento  trobar algu  per   fer senderisme i  una  mica de alta muntanya, pero sempre em donen  carabases, a  soc d´Reus  pero aixo no es  un impediment, aixi que si voleu contar amb un   em dieu algo  ok el meu mail es  juanricardomat@hotmail.com espero noticies ok? vinga dew.

Ocultar todas las respuestas      
Monday 5 march 2007 - 08:59

Bones, treinta poc, noia, volants Barcelona, nivell mig (ara un poc menys...)

les mides no calen, no?? jejeje

i m´apunto a un "bombardeo"...

Monday 5 march 2007 - 11:53

Bones

Som dos companys que estem interessats en la sortida de dissabte. Ens interessaria saber l´hora de sortida i el lloc de trobada, ja que vivim a Lleida i Solsona i ens tenim que organitzar per el tema de cotxes.

Salut

Monday 5 march 2007 - 15:54
Hola, si voleu, poden contar amb mi, tinc un nivell mig de muntanya, encara que d´escalada no n´he fet mai, soc mes de trevesses llargues, i sempre tocant de peus a terra....jeje, el meu e-mail es: cescprat@hotmail.com

Fins avia´t

Salut i km..

Monday 5 march 2007 - 16:51

Hola:

Jo tinc 25, 26, 27 , perque aquets els tinc, o no, je je je i teintenyero...

Soc de Ripoll pero fa uns anys que estic per BCN, ara exactament a Molins de Rei.

El nivell de muntanya cap poblema, pero m´agradia provar l´esclada, i ara vull fer un curs de barranquisme, pero m´adapto a qualsevol nivell. Proposeu lo que volgueu que ja veureo que jo m´apunto, si l´angeda o permet

El dia 11 no puc venir perque estic tot el cap de setmana al Monografic d´ Alpinisme que a organitzat el Mad Team:

http://www.madteam.cat/cursos/curso.php/3/

Pedeo comta amb mi per la propera, podeu contacta amb mi desde el blog d´usuaris, clicant al nick podeu arrbiar facilment.

Salutacions.

Josep M.

Tuesday 6 march 2007 - 19:09

hem quedat a les 8.30 a la rotonda de sallent, per repartir cotxes.

jo sortire de bcn. si algu s´ apunta ja quedem . dopbcn@hotmail.com  i

93-231-28-23. david.

Thursday 8 march 2007 - 11:42

Hola

Nosaltres serem 2-3, el que pasa es que ens va millor sortir de Solsona, que tenim 1 hora per arribar a Josa de Cadi (suposo que l´ascensió comença desde el poble, no?). Si voleu com jo tinc el telèfon i ens posem en contacte. Us esperarem a partir de les 9:30 al poble de Josa.

Salut

Thursday 8 march 2007 - 14:26

Hola,

jo em trobo en el mateix cas que en Josep M, aquest cap de setmana anem al Monogràfic d´Alpinisme del MadTeam, però de ben segur que en properes m´hi trobareu.

Que tingueu una bona sortida!!!

Marc

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies