Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
VOLEM FORMAR GRUP DE JOVES DE NIVELL MIG DE 30-35 ANYS PER SORTIR A MUNTANYA I FER ACTIVITATS. ANIMEU-VOS.
Lugar / Zona: CADI
tipo de actividad: SENDERISME
Fechas: 2007-3-10 a 2007-3-10
Puedes ver más informacion entrando aqui
8 Respuestas
Última respuesta Thursday 8 march 2007 - 14:26
Hola Jo tinc 36 em paso 1 any je je pero mes o menys estic en forma asi que si podeu comtar amb mi em podieu informar de alguna activitat si sortiu jo sempre intento trobar algu per fer senderisme i una mica de alta muntanya, pero sempre em donen carabases, a soc d´Reus pero aixo no es un impediment, aixi que si voleu contar amb un em dieu algo ok el meu mail es juanricardomat@hotmail.com espero noticies ok? vinga dew.
Bones, treinta poc, noia, volants Barcelona, nivell mig (ara un poc menys...)
les mides no calen, no?? jejeje ![]()
i m´apunto a un "bombardeo"...
Bones
Som dos companys que estem interessats en la sortida de dissabte. Ens interessaria saber l´hora de sortida i el lloc de trobada, ja que vivim a Lleida i Solsona i ens tenim que organitzar per el tema de cotxes.
Salut
Hola:
Jo tinc 25, 26, 27 , perque aquets els tinc, o no, je je je i teintenyero...![]()
Soc de Ripoll pero fa uns anys que estic per BCN, ara exactament a Molins de Rei.
El nivell de muntanya cap poblema, pero m´agradia provar l´esclada, i ara vull fer un curs de barranquisme, pero m´adapto a qualsevol nivell. Proposeu lo que volgueu que ja veureo que jo m´apunto, si l´angeda o permet ![]()
El dia 11 no puc venir perque estic tot el cap de setmana al Monografic d´ Alpinisme que a organitzat el Mad Team:
http://www.madteam.cat/cursos/curso.php/3/
Pedeo comta amb mi per la propera, podeu contacta amb mi desde el blog d´usuaris, clicant al nick podeu arrbiar facilment.
Salutacions.
Josep M.
hem quedat a les 8.30 a la rotonda de sallent, per repartir cotxes.
jo sortire de bcn. si algu s´ apunta ja quedem . dopbcn@hotmail.com i
93-231-28-23. david.
Hola
Nosaltres serem 2-3, el que pasa es que ens va millor sortir de Solsona, que tenim 1 hora per arribar a Josa de Cadi (suposo que l´ascensió comença desde el poble, no?). Si voleu com jo tinc el telèfon i ens posem en contacte. Us esperarem a partir de les 9:30 al poble de Josa.
Salut
Hola,
jo em trobo en el mateix cas que en Josep M, aquest cap de setmana anem al Monogràfic d´Alpinisme del MadTeam, però de ben segur que en properes m´hi trobareu.
Que tingueu una bona sortida!!!![]()
Marc
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.