Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola a tothom, feia temps que no escribia, estic bastant liat... Pero be, m´enrecordo molt de tots vosaltres...Estem pensant d´anar cap el Canigo aquest cap de setmana i tot que anuncien un empitjorament del temps cap a dijous voliem saber com es troba la pista que puja al refu de Cortalets...si esta oberta i neta fins dalt el refugi o be s´ha de deixar el cotxe molt abans.
Gracies i una abraçada a tots.
Peluo
1 Respuestas
Última respuesta Monday 5 march 2007 - 22:58
Vaig pujar per Marialles fa un parell o tres de setmanes, just abans de la primera nevada, i varem provar de pujar primer cap a cortalets però només començar la pista ens varen dir que era tancada per una cadena tres km enllà. És a dir que per arribar al refu s´havien de fer uns 11km (revisa les dades perquè escric de memoria). Nosaltres vem decidir que, caminar per caminar, anàvem per Marialles(la pisaa també és tancada en pocs km fins l´abril). Tot i que no crec que et serveixi (pel que he dit), a Marialles a mesura que guanyes una mica d´alçada trobes força gel a la pista (impracticable). En fi, i que em rectifiquin si m´equivoco, vagis per on vagis hauràs de caminar per arribar al refu.
apa salut!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.