Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Via Dura i Mantinguda (4 Primers llargs)
L1: 30m - V+: 5 Bolts, La entrada durisima (si em diuen 6a+ m´ho crec!). Per mi el llarg mes dur de la via.
L2: 40m - 6a, al igual que l´anterior la sortida de la R te tela (6a/6a+ pel meu gust).
L3: 40m -6a i uns 5 bolts: Guapo, mantingut, despres de l´ultim bolt a un sostre, uns 10 m fins la R a pel. El pas del ultim sostre cal ficar-li morro i es troba canto.
L4+L5: V+ - 55m (empalmables) - 6 bolts. Sortida dura (pel meu gust 6a/6a+) per donar pas a un mur guapissim. La sortida te un pas pulidet en la superació del sostre.Arribats a la R4 5 m mes adalt es veu un bolt, del bolt anar al l´arbre (5m mes) i del arbre pujar cap a la esquerra 10m fins la R5.
L6: 40 IV. Cap proteccio, continuar per terreny evident fins a un arbre
L7: 15m IV, sortida cap a dalt, R a arbre.
La via esta equipada als pasos claus, al la resta i ha alejes considerables que es poden protegir amb friends/tascons. Nosaltres portaben friends mitjans (HB 2, 2.5 i 3 i un camalot 0,3 + tascons) i els vam fer servir tots.
El dia va se guapo, amb estones de sol i estones de plujim!
Ojo amb la baixada de la roca alta que amb les darreres plujes esta per fer-se pupa!
Vagi be
Jose
2 Respuestas
Última respuesta Thursday 19 april 2007 - 11:01
Guapa vía..!!!!
Recordo el patiment dels dos últims llargs...amb aquella roca... cap seguro... ![]()
![]()
![]()
Tindré que tornar a patir una mica per allí.,..![]()
![]()
![]()
Pekas ![]()
Hola Monstruo!
Pues als dos ultims llargs
gens de patiment!!! no se.. se me calento la neurona y empalme el L4 con el L5 (eso si cacharreando) y el company en el L6 pues tambien metio sus trastos.... lo peor fueron las entradas de los L1, L2 y L4 y la entrada de la R del L3 .... joder con los "techitos"
.... me hicieron sentir viejo!!! ... salvo uno, el resto en A0 y a joderse!!!
![]()
Jose
Pd: Una de las cosas guapas fue ver al "jovent" (una cordada de 3) creo que en la Tierra de Nadie... que maquinas! como subian!!!!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.