La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >refugi de carança!

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 2 may 2007 - 21:28:06

refugi de carança!

Hola!!

Algu sap si el refugi de carança es obert?i per tan k hi ha aigua, llum...o ara no hi ha ningu fins el juliol!i el que sa de pagar?

El tren groc ara el maig no funciona, sabeu alguna altre convinacio, i els seus horaris?

Gracies per adelantat!!                                  

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Thursday 19 june 2008 - 14:34

Wednesday 2 may 2007 - 22:13
Una opció és pujar des de Carançà fins al coll de noucreus, baixar per la coma fins a Núria, agafar el cremallera () fins a Ribes, i allà la RENFE (que no et passi res.... jejejejje).

Klaix

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 3 may 2007 - 18:02
Estas segur que aquest maig no va el Tren Grog?? Nosaltres voliem fer les Gorgues de Toes el proxim cap de setmana, venint des de Nuria i dormint a l´obert de Carança. Ara si que m´has fotut. El que si que es segur que entran a la pagina web del Tren Grog no s´obre el desplegable dels horaris, si en canvi el dels preus.
El que jo si t´aseguro que el Refugi de Carança, es lliure sense llum. ambe t´haig de dir que quan obren, et fan menjars pero no hi ha llum
Salutacions

Friday 4 may 2007 - 13:29

Hola!

Vaig veure uns horaris k no es veia molt clar si funcionava o no!avui segurament em passaran l´horari actual, i sabre si funciona!i la pagina web cert que no permet veure-ho!si hi ha alguna cosa ja ho comunicare!

salutacions!

Friday 4 may 2007 - 14:54

A veure, anem a pams. El refugi de Carançà està gestionat per l´ajuntament de Fontpedrosa i no pel C.A.F., per tant no admeten reserves prèvies. És un refugi una mica anàrquic, però la part lliure (inferior / menjador) sol estar oberta. El lavabo (que queda una mica apartat crec que està tancat). Teniu una font d´aigua potable i canalitzada a uns 30 metres del refugi (està senyalitzada amb un rètol). Tema tren groc. Mireu aquesta web: http://www16.brinkster.com/lacerdanya/cat/excursions/trengroc.asp

Penseu que si no funciona el tren, heu de baixar a la carretera N--116 i allà, a l´entrada del poble, veureu la parada del bus. No sé els horaris, però si truqueu a l´oficina de turisme de Mont-Lluís o a Vilafranca del Conflent, allà us donaran més detalls. Jo, els dos cops que he fet la travessa, m´he endut la tenda i fora, penseu que el Ras de Carançà és una cruilla important de GR,s i per tant és fàcil que el refugi es posi a tope. Vinga, salut i muntanyes

Friday 4 may 2007 - 15:25
Yo hice estra ruta el septiembre pasado, llegue al refugio a eso de las seis de la tarde, estaba a tope, hasta ya habian reservado espacio para dormir en el comedor, pero el guarda nos alquilo unas tiendas, eran las ultimas que le quedaban, fue por un pelo, porque detras venia mas gente.
Thursday 19 june 2008 - 14:34

Hola !!!

Estic desesperada. Estem organitzatn la travessa nuria-thoes pel cap de setmana 27-28 de juny i no em queda clar si el refugi de carança estarà obert i si podrem comptar amb el sopar i esmorçar. Veig que està obert al "eté" però no tinc clar si sobre a partir de l´1 de juliol o abans.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies