Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola!!
Algu sap si el refugi de carança es obert?i per tan k hi ha aigua, llum...o ara no hi ha ningu fins el juliol!i el que sa de pagar?
El tren groc ara el maig no funciona, sabeu alguna altre convinacio, i els seus horaris?
Gracies per adelantat!! ![]()
6 Respuestas
Última respuesta Thursday 19 june 2008 - 14:34
Hola!
Vaig veure uns horaris k no es veia molt clar si funcionava o no!avui segurament em passaran l´horari actual, i sabre si funciona!i la pagina web cert que no permet veure-ho!si hi ha alguna cosa ja ho comunicare!
salutacions!
A veure, anem a pams
. El refugi de Carançà està gestionat per l´ajuntament de Fontpedrosa i no pel C.A.F., per tant no admeten reserves prèvies. És un refugi una mica anàrquic, però la part lliure (inferior / menjador) sol estar oberta. El lavabo (que queda una mica apartat crec que està tancat). Teniu una font d´aigua potable i canalitzada a uns 30 metres del refugi (està senyalitzada amb un rètol). Tema tren groc. Mireu aquesta web: http://www16.brinkster.com/lacerdanya/cat/excursions/trengroc.asp
Penseu que si no funciona el tren, heu de baixar a la carretera N--116 i allà, a l´entrada del poble, veureu la parada del bus. No sé els horaris, però si truqueu a l´oficina de turisme de Mont-Lluís o a Vilafranca del Conflent, allà us donaran més detalls. Jo, els dos cops que he fet la travessa, m´he endut la tenda i fora, penseu que el Ras de Carançà és una cruilla important de GR,s i per tant és fàcil que el refugi es posi a tope. Vinga, salut i muntanyes ![]()
Hola !!!
Estic desesperada. Estem organitzatn la travessa nuria-thoes pel cap de setmana 27-28 de juny i no em queda clar si el refugi de carança estarà obert i si podrem comptar amb el sopar i esmorçar. Veig que està obert al "eté" però no tinc clar si sobre a partir de l´1 de juliol o abans.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.