Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Ja hem tornat de les profunditats ! ![]()
Dissabte ens trobem la Aretha, Cat, Aguito, Sergio i jo mateix per fer l´Avenc Emili Sabaté. Anem baixant i superem sense massa problemes el tap del xampany
... A la pujada el Sergio rescata una serp que ha caigut al Avenc i fem la suadeta final del primer pou. Sortim tots sense problemes i satisfets
Diumenge en Jaume ja ens espera amb un petate ple de material, mes avall en Ratpanat espera amb dos companys mes, arriba la Cat i al veure que en Zap no apareix pugem a Pouetons... en Jaume
va davant instal·lant a tota velocitat i feina tenim a seguir-lo
!!! Es van succeint els pous amb els fraccionaments corresponents, alguna oposició compromesa i fem cap al fons de Pouetons. Ara toca pujar i quina suada
!!! Vinga tibar amunt i anar superant els fraccionaments... el ritme de tot el grup es molt bo i sortim en un temps força bo. L´única nota negativa son les restes de carburo, que anem trobant per les galeries
...
Gracies a tots i fins el proper espeleostage !![]()
![]()
1 Respuestas
Última respuesta Tuesday 15 may 2007 - 13:15
EIII!!!
Jo encara tinc restes al meu pobre "cuerpecillo" i no son de carburo precisament!!! son rodonetes de colors blau, liles i algunes feridetes.... jejeje!!! Però em sento contenta, perque veig que no ho tinc del tot oblidat...M´ho vaig passar molt bé!
Gràcies a tots per la paciéncia!!!
Fins aviat!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.