La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Senderisme

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Thursday 17 may 2007 - 21:38:10

Senderisme

Hola a tots,

A dos amics i a mi ens agradaria començar a practicar el senderisme, vole anar akest estiu a algun lloc a fer algunes rutes, pero no tenim cap noció.

avera si ens podrieu recomenar algun llibre, alguna pagina d´internet, o donar algun consell per començar a tenir una petita idea.

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Friday 18 may 2007 - 10:45

Thursday 17 may 2007 - 22:26
Paso el post desde Técnica y Material a Rutas y Ascenciones, mucho más adecuado al contenido.

Saludos!

Luisildo-Moderador.

Ocultar todas las respuestas      
Thursday 17 may 2007 - 22:34
no em puc mullar massa pq no tinc més temps, però si fas un cop d´ull al menú de l´esquerra, veuràs l´apartat de "Rutes, Ressenyes" http://www.madteam.net/rutas/   aquí trobaràs un bon nombre de ressenyes i rutes per fer agrupades per zones i activitat.

de totes maneres, segur que algú et dona més idees!

Salut!

Thursday 17 may 2007 - 23:41
Hola MK , quina zona ??, Les guies Alpina de la Cerdanya, Aiguestortes, Andorra tenen els itineraris ordenats per dificultat i molt ben explicats. Una bona opcio per introduirse en aquest mon es seguir els GR i PR que hi ha per tota catalunya i que trovaras molta info a Internet. Adeu.
Friday 18 may 2007 - 10:45

Com no ets molt especific en el que vols fer ni la zona , jo crec que la millor opció es que consultis la pagina de la Diputació del Palau Robert, i cerquis el que et  sembli mes adient, les rutes son de tot tipus des de principiants a experts i em sembla que podras trovar algo adient al teu nivell

www.10.gencat.net/probert/AppJava/cerca.jsp.

Un consell, comenceu per excursions senzilles d´ una o dos hores, i per llocs evidents i gradualment aneu pujant de dificultat

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies