La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Canal del Llorer - Montserrat

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 30 may 2007 - 09:19:17

Canal del Llorer - Montserrat

Hace unos días, Amunt! publicó una galería de fotos en la que hacía referencia a esta canal. Pero no he encontrado ninguna referencia a ella. Alguien sabe dónde está?

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Thursday 31 may 2007 - 13:20

Wednesday 30 may 2007 - 10:14

Dona´m el teu mail i t´envio el croquis de la zona, ja que no surt als mapes. Salut i muntanyes

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 30 may 2007 - 12:19

ei Amunt, a mi també m´interessa la canal eixa, que sovint vaig per montserrat quan no tinc tems per a mes.. Si et done el meu mail.... m´ho passaries??

Salut

Wednesday 30 may 2007 - 13:46
Te he mandado un email a través del contacto de tu ficha personal, pero como no estoy seguro de si lo he hecho bien, te la dejo aquí :  jnin@madteam.cat.
Wednesday 30 may 2007 - 14:46
Faltaria més Rapaz!! Al final hauré de fer una ressenya, ja que és molta la gent que em demana per aquesta ruta. Salut i muntanyes
Wednesday 30 may 2007 - 15:26

¡Hola!

pues la galeria del canal llorer es una meravilla  a mí també m´agradería saber per on entrar a la canal. Vam passar el diumenge desde el cami empotrat al que crec es la escala de jacob - ¿es ahi o al altre costat?

t´importa mandar la ressenya si us plau a mí també

una pregunta - ¿es massa per un nen amb deu anys?

moltes grácies

mike

Wednesday 30 may 2007 - 16:11

Muy buenas!

Venga Amunt, no te hagas rogar, currate una reseña wuapa, que todo el mundo tenga acceso a tus secretillos montserratinos!!!

Saludos

Wednesday 30 may 2007 - 16:17
Amunt, em sembla que és una bona pensada penjar-ne la ressenya.
Wednesday 30 may 2007 - 16:48
Haig de dir que tambe em vaig interessar per la ruta que vas descriure en el seu moment... tenia pinta de ser molt interessant.

En el seu moment vaig pensar per ser una sortida inesperada.. deu n´hi do lo guapa q es veu !!

Wednesday 30 may 2007 - 17:12
 Mireu, al vespre faig una piada de com s´hi arriba i adjunto un croquis de la zona, ja que no surt als mapes i potser ja me l´han demanat quinze persones i avui tres més. Si m´envieu un mail us passo el plànol, però de totes maneres avui mateix el pujo a la web i un dia d´aquests hi torno per prendre les dades i fer una ressenya com cal, tot i que ja havia parlat amb el company Pedret de que la fes ell . Estic preparant una de la Serra del Montsant i ja estic prou distret. De totes maneres, com a pista, us diré que està al final de la ferrada de les Dames. Salut i muntanyes
Wednesday 30 may 2007 - 17:18
Xn m´ha dit que la vol fer amb un nen de 10 anys també. Les grapes no estan gaire juntes i hi ha algun tram una mica complicat, però sempre podem portar un cordino per donar-li una tibadeta. Si voleu acabar per pujar el gorro, arnés, casc i cinta exprés obligats, d´acord? A la galeria es veu com no tots anàvem assegurats i no vam ser gaire prudents els que vam pujar a pél, ho reconec. Salut a tothom
Wednesday 30 may 2007 - 22:44
Bé, no m´he currat cap ressenya, però sí que he pujat la piada promesa. Menys dóna una pedra, oi? Teniu un croquis detallat que em va fer l´amic Josep (Emily). Apa, a gaudir-ne. Salut i muntanyes
Thursday 31 may 2007 - 13:20
gràcies per la piada Amunt!!!

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies