La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Coll de Sansa.

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 10 july 2007 - 17:45:58

Coll de Sansa.

Hola,

Volem pujar al Pic de Madres al Capcir aquest cap de setmana.

Si algú ha estat fa poc m´agradaria que m´expliques com està la pista que puja al coll de Sansa desde Vilanova de Formigueres.

Tambè saber si es pot pujar amb cotxe normal i si continua fins els Estanyols.

Gràcies.

Jo.

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Sunday 15 july 2007 - 10:43

Wednesday 11 july 2007 - 15:02

La pista es pot fer amb cura i millor si el  cotxe  es alt, has de tenir en compte que es força llarga i amb corbes  molt tancades, però en principi es fa bé, la pista despres continua cap al poble de Sansa, ( no si son els estanyols que tu comentes) , la tenen tancada, de totes formes si vols fer el Madres el camí al meu parer mes bonic, es el que surt del Col de Portus, sobre Evol, i passa pels Gorgs Negre i Estelat i el refugi de Nohedes, el desnivell es semblant però la ruta es preciosa

Que ho disfrutis

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 11 july 2007 - 19:53
Hola  Bouvier,

Moltes gràcies per la teva informació.

La nostra idea és fer vivac al Pic de la Pelada, l´endemà anar a l´estany del Grog Negre i després fer el pic de Madres.

Ja veurem com ens va.

Jo.

Sunday 15 july 2007 - 10:43
Bon dia a tothom,

Per si algú a li pot fer servei la informació:

La PISTA que puja des de Vilanova de Fromigueres al coll de Sansa es practicable amb cotxe, això si amb molta cura tal com diu Bouvier.
Es pot continuar fins als Estanyols, lloc molt maco, hi ha un petit aparcament.
La pista que va des de el coll de Sansa al poble de Sansa només es pot pasar amb 4X4. No es practicable pel cotxes normals .

Adéu,

Jo.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies