Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Aquests dies marxem i passarem pels Alps, i tenim intenció de fer alguna coseta, Pollux, Castor i Gran Paradiso, i com anem fins als topes.....voliem saber si cal o no pendre les raquetes....son cims bastant visitats i suposo que hi haurà bona traça....
que en penseu?
4 Respuestas
Última respuesta Thursday 12 july 2007 - 14:28
Que que pensem...? Que t´ho vas a passar de conya.
Per a la pujada al castore i polluce (jo es que vaig anar pel vessant italià,
), no tindras problema de traça, ja que sol haver-hi una de bona. Asixò si, l´aresta final del castore (aerea i espectacular a la par que estètica) la traça desapareix, be perque la gent es caga una mica al vore-la (no te res eh!!) o perque el vent aqui fa de les seues.
Al gran paradiso no cal que les carregues, perque la meitat del recorregut es fa per pedreres infernals, i de sobte comences a caminar per la glacera, amb neu dura (si no es que ha caigut una bona nevda els dies abans (cosa habitual): conclusió: jo no les portaria, perque les carregaras innecessariament.
Si necesites algo mes d´aquestos pics, jo conserve molta info, preus, campings, etc.
Saluuut!!!!![]()
Ostres raquetes al Alps?
sincerament es un tema que mai m´he plantejat quan he anat però ara que ho preguntes et diria que definitivament no, i molt menys a l´estiu! A Alps el que trobaràs seran glaceres, gairebé res de neu tova que és per on són útils les raquetes o sigui que si les prens carregaràs un pes al meu entendre força absurd. El Castor i el Gran Paradiso son cims força concorreguts, més gran paradiso que castor crec, bé, almenys quan vaig anar jo vaig tribar força gent a gran paradiso i quasibé ningú al Castor, suposo que perque es més llarg (pujant pel refu de Guides del Cervino), pq tenia una gelera ben oberta (massa esquerdes pel meu gust), perque tenía una rimaia oberta i tot ben glaçat, de pujada semblava més escalada en glaç que caminar i de baixada sincerament, vam rapelar....tot i que no portavem prou material com per anar ben segur, ni un trist cargol de gel
, molt malamnet, ja ho se....i perque la cresta era afilada (un peu davant l´altre i gràcies) i no hi havia petja....i si vols fer el castor pos les raquetes et faran mes nosa encara ja que te una bona grimpada....
El meu consell....carrega material per asegurar i deixa les raquetes a casa.
Apa, a gaudir-les que són cimets ben guapos ![]()
Gracies!
Els dos cops que he anat tampoc m´han fet falta, pero un no vam poder passar del refugi i l´altre va ser el Cervino, i fins al cim i massa neu no hi ha!
Be, millor! per que entre tots els ferros i menjar, roba,....semblarem venedors ambulants!!!
apa! merci per la informació!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.