Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Hola companys!
aquest dilluns i dimarts propers volem pujar al Canigó des de Merialles per la Xemeneia i tornar pel refugi de la Bonaigua. He llegit que l´últim tram s´ha de grimpar una mica. La pregunta és si aquesta grimpada és molt complicada o no.
Com que això és molt ambigu de valorar, si em podeu dir si, per exemple, és més complicada que la grimpada del Pedraforca pel verdet o no, per fer-me una ideia. I ja posats, com està tot l´itinerari en general i el refugi d´Aragó per fer nit.
Apali, gràcies i ja us explicaré que tal![]()
Korito
4 Respuestas
Última respuesta Tuesday 24 july 2007 - 14:18
Bones, doncs compararla amb la del pedraforca no puc perque no le fet, pero et dire que el meu gos hi ha pujat sense complicacions, aixi que de complicat no te res ! nomes vigilar que no et tirin cap roc.
adeu
ups... se m´oblidava... el refugi d´arago i poden dormir unes tres persones i malament, el terra es ple de rocs que no pots treure i a sobre s´ha convertit en un niu de deixalles
.. la pujada no es molt dura, i tens una font quant comença la part final, al principi de la tartera, aixi que no cal que porteu molta aigua..
apa que vos vagi be.
Com ja t´ha comentat Octane es mes senzilla que la del Pedraforca o les Agudes per posar-te un altra exemple, les preses son millors i es mes ampla, sembla mes una escala molt vertical que no una xemeneia, l´unic problema son els rocs i les pedres que et poden caure, jo ho vaig fer també amb gos i una nena de deu anys, perque et facis una idea del nivell que té. L´itinerari des de Marialles es força distret i variat, ja que sempre trovaras gens que puja tot i que molta menys que des de Cortalets, el refugi Aragó es una cabana per quatre persones sense lliteres ni bancs, una mica justet per pasar-hi la nit però en un lloc precios, tu mateix
Hola!
sóc el que vaig fer la pregunta.
Moltes gràcies per les vostres respostes i la rapidesa.
Ja us explicaré com ens anirà.
Salut i alegria![]()
Koro
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.